• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 6 آذر 1398
کد مطلب : 88859
+
-

استعفای وکلای استاد یک روز پیش از محاکمه نجفی

استعفای وکلای استاد یک روز پیش از محاکمه نجفی


محمدعلی نجفی پس از کش و قوس‌های فراوان صبح امروز در حالی محاکمه می‌شود که وکلای مدافع اولیای دم میترا استاد از وکالت در این پرونده استعفا کردند.
به گزارش همشهری، پرونده جنجالی قتل میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی به‌دست او پس از جنجال‌های زیاد بار دیگر به دادگاه رسید تا او بار دیگر در برابر 3قاضی دادگاه کیفری قرار گیرد. نجفی با اینکه از سوی اولیای دم همسر دومش بخشیده شده و اجرای حکم قصاص درخصوص او منتفی شده اما به حکم دادگاه اعتراض کرد و قضات دیوان‌عالی کشور نیز بعد از بررسی محتویات پرونده رأی دادگاه را نقض کردند تا او این بار به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
براساس آنچه اعلام شده قرار است او صبح امروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی محاکمه شود؛ این در حالی است که روز گذشته وکلای اولیای دم مرحوم استاد از این پرونده کناره‌گیری کردند. محمود حاجی‌لوئی و مسعود افرازه وکلای میترا استاد به خبرنگار فارس گفتند که روز سه‌شنبه از وکالت این پرونده استعفا داده‌اند اما فعلا قصد ندارند دلایل استعفای خود را بیان ‌کنند و در زمان دیگری درباره این تصمیم‌شان شفاف‌سازی خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید