• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 6 آذر 1398
کد مطلب : 88858
+
-

3روایت در حادثه سقوط مرگبار خانم معلم از پنجره اتوبوس


به‌دنبال حادثه سقوط اسرارآمیز خانم معلمی از پنجره اتوبوس به خیابان، ‌راننده اتوبوس بازداشت شده و 3روایت درخصوص این حادثه مطرح کرده است.
 به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه 23آبان‌ماه در شرق تهران رخ داد. تحقیقات نشان می‌داد این زن معلم بوده و از پنجره اتوبوس به بیرون پرتاب شده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که او شب حادثه از میدان صنعت به مقصد رسالت سوار بر اتوبوس شده بود که حوالی فرجام از پنجره به خیابان پرتاب شده بود. مأموران کلانتری فرجام که پس از این حادثه در محل حاضر شده بودند به تحقیق از راننده اتوبوس پرداختند و او چنین گفت: زن جوان مسافر روی صندلی کنار پنجره نشسته بود. مسافت زیادی نمانده بود به ایستگاه برسیم که از من خواست توقف کنم. به او گفتم اینجا ایستگاه نیست و باید صبر کنید تا به ایستگاه برسیم. ناگهان دیدم او از پنجره به بیرون پرت شد. من احتمال می‌دهم که خودش را به بیرون انداخت.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که شوهر این زن در میدان رسالت منتظر او بوده که این حادثه رخ داد. از سوی دیگر قاضی جنایی پس از این حادثه، راننده اتوبوس را به دادسرا احضار کرده و به تحقیق از او پرداخت. او پیش روی قاضی حرف‌هایش را تغییر داد و روایت دیگری را مطرح کرد. او گفت: پایان ایستگاه تمام مسافر‌ها پیاده شدند به جز خانم معلم. او گفت شوهرش آن طرف میدان منتظرش است و چون من مسیرم تا آنجا بود قبول کردم که او را در آن طرف میدان پیاده کنم. من احتمال می‌دهم که او در بین راه از من خواسته توقف کنم اما من نشنیدم چون یک دفعه از آینه دیدم او از پنجره آویزان شده است و تا توقف کنم ناگهان او خودش را به بیرون پرتاب کرد.
اظهارات ضد‌ونقیض او کافی بود تا قاضی جنایی دستور بازداشت راننده اتوبوس را صادر کند. او در مرحله بعد روایت دیگری را مطرح کرده و گفت: در حال حرکت بودم که ناگهان راننده یک اتوبوس پشت سر من دستش را روی بوق گذاشت. از سوی دیگر موتور سواری مدام چراغ و بوق می‌زد. او خودش را به من رساند و گفت مسافرت از پنجره به بیرون پریده است. من اما متوجه این اتفاق نشدم.
راننده اتوبوس حرف‌هایش را مدام تغییر می‌داد و در این میان خانواده خانم معلم به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرده و از راننده اتوبوس که مردی 60ساله است به اتهام قتل عمد شکایت کردند. قاضی جنایی به تحقیق از خانواده خانم معلم پرداخت که مشخص شد این زن پیش از این به دام چند خفت‌گیر گرفتار شده بود. ظاهرا به‌عنوان مسافر سوار بر خودرویی شده و سرنشینان آن با تهدید وی را ربوده و اموالش را سرقت کرده بودند. با تحقیق از خانواده خانم معلم و انجام تحقیقات میدانی این فرضیه مطرح شده که احتمالا پس از پیاده شدن تمام مسافران، زن جوان احساس خطر کرده و خودش را به بیرون از پنجره پرتاب کرده‌است.
با وجود این تحقیقات همچنان در این پرونده ادامه دارد تا معمای مرگ این زن فاش شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید