• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 آذر 1398
کد مطلب : 88739
+
-

با مردم

با مردم









بانک مرکزی هیچ مراجعه‌کننده‌ای نمی‌پذیرد

تعدادی صادرکننده هستیم که به‌واسطه کار باید با بانک مرکزی ارتباطی داشته باشیم، اما این بانک به‌هیچ‌وجه اجازه ورود به سازمانش را نمی‌دهد و فقط می‌توانی نامه‌ای بنویسی و منتظر پاسخ نامه بمانی. بماند که پروسه ثبت‌نام و نوبت‌گیری بسیار سخت است و 9روز از نامه‌نگاری ما گذشته و هنوز جوابی نداده‌اند. حتما باید بگردیم پارتی پیدا کنیم که ما را راه بدهند.
نصیری از تهران

تجهیز راه‌ها از تصادفات قطعا می‌کاهد
تأمین اعتبار در زمینه راهداری و مجهزکردن سراسر راه‌ها به علایم راهنمایی و رانندگی عامل کلیدی در کاهش تصادفات رانندگی است. مسئولان تمهیداتی فراهم کنند تا هیچ تصادفی به‌علت نامناسب‌بودن مسیرهای ارتباطی شهرها و روستاها رخ ندهد.
صائبی از زنجان

پله‌های برقی پل عابر پیاده
پله‌های برقی پل عابر پیاده مقابل ترمینال شرق (تهرانپارس) ماه‌هاست که کار نمی‌کند. لطفا مسئولان مربوطه درجهت تعمیر و راه‌اندازی آن اقدام کنند.
مرادی از تهران

مجلس را نباید نادیده بگیرند
اینکه در تصمیم‌گیری افزایش قیمت بنزین برخی نمایندگان اعلام کردند که از این موضوع بی‌خبر بودند نشان از عملکرد نامقبول نمایندگان مردم در مجلس و نیز بی‌اهمیتی نظر نمایندگان مردم برای مسئولان دارد. واقعا این‌همه هزینه می‌شود که مجلس به آن عظمت که عصاره مردم است را نادیده بگیرند.
جوادیان از تهران

کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان گیلانغرب چه شد
در سال96 قرار بود به زلزله‌زدگان شهرستان گیلانغرب 2میلیون کمک بلاعوض و 300هزار تومان عیدی بدهند. نه پولی پرداخت شد، نه منزلمان درست شد و نه کسی پاسخگوی این وعده شد.
بهروشیان از گیلانغرب

به کاربران بسته اینترنتی، فرصت بدهند
درحالی‌که در لحظه ارسال این پیام پس از 10روز هنوز اینترنت ما وصل نشده است، پیام‌های متعددی مبنی بر تمام‌شدن مهلت زمان استفاده از بسته به دستمان می‌رسد و دائم هشدار می‌دهد که اگر از باقی ظرفیت مانده اینترنت استفاده نکنید سوخت خواهد شد. در واقع امثال من 10روز اینترنت طلبکاریم که قطعا یک‌گیگ نیست و خیلی بیشتر است. منصفانه این است که به تناسب روزهای ازدست‌رفته به مشترکان بسته فرصت بدهند.
بهروزی از تهران 

پاسکاری بین بنیاد شهید مرکز و آذربایجان‌غربی
خواهر یک جانباز از روستاهای میاندوآب هستم که 25سال از برادر جانبازم نگهداری کردم بدون اینکه او را ترک یا حتی ازدواج کنم. اکنون در روزگار پیری که تک و تنها مانده‌ام درحالی‌که برادرم با حقوقش کفیل هزینه‌ها بود به من فقط رقم 490هزار تومان می‌دهند که واقعا با آن نمی‌توانم زندگی کنم. اکنون که برادرم به فیض شهادت رسیده جا دارد با تنها بازمانده‌ای که تحت تکفل او بود به عدالت رفتار کنند. بنیاد شهید آذربایجان مرا به تهران ارجاع می‌دهد و تهران هم به استان. لطفا صدای مرا به گوش مسئولان برسانید.
مهناز معتمدی از میاندوآب

خانه‌های معلم هم‌قیمت هتل‌ها
آموزش و پرورش مکان‌هایی را به‌عنوان خانه معلم به‌عنوان اقامتگاه پرسنل درنظر گرفته که تقریبا هم‌قیمت هتل‌هاست و علت آن نیز دادن اتاق با تخت بیشتر به خانواده کم‌جمعیت و احتساب هزینه همه تخت‌هاست. مثلا به خانواده دونفره ما به زور اتاق 3 یا 4تخته می‌دهند و قیمت کامل را حساب می‌کنند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
مریم علومی بازنشسته از تهران 

رسانه‌ها مظلومیت خوزستان را اطلاع‌رسانی کنند
می‌گویند چشمی که نمی‌بیند دلی هم ماتم نمی‌گیرد، اما در خوزستان ما چشممان می‌بیند و دلمان هم ماتم می‌گیرد؛ چراکه جای‌جای این خاک همه نفت و گاز است اما مشکلات و بدبختی‌های استان پایانی ندارد. امیدمان به رسانه‌هاست که صدای ما باشند و مسئولان شاید اندکی از حق خودمان را به خودمان بدهند. در خوزستان نفت داریم و آب‌وهوا و برق نداریم.
آلبوعطیوی از اهواز

شرکت‌ها پول تبلیغات را خرج نیازمندان کنند
شرکت‌های بنام و بزرگ که تمام‌مدت در صداوسیما در حال تبلیغ کالای خود هستند بدانند که مردم پول چندانی برای خرید کالای آنها ندارند و بهتر است به‌جای پرداخت هزینه‌های میلیاردی برای تبلیغات به نیازمندان کمک کنند که تبلیغات بهتری است و به خیر نزدیک‌تر.
اخلاقی از ساوه

این خبر را به اشتراک بگذارید