• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88623
+
-

راسته لباس‌ نظامی و اسپرت


  اگر جزو اسپرت‌پوشان هستید یا به‌دلیل نوع شغل و یا کسب‌وکارتان نیازمند خرید انواع لباس‌ نظامی هستید، باید سری به راسته فروش لباس‌های نظامی، پوتین و لباس‌های اسپرت واقع در میدان رازی (گمرک سابق) بزنید. این راسته بازار در جهت شمالی- جنوبی با خیابان‌های کارگر و برادران جوادیان(قلمستان)، از جهت شرق با خیابان مولوی و از جهت غرب با خیابان هلال‌احمر و رباط کریم مرتبط است.
  اگر بخواهیم  راسته گمرک را دقیق‌تر معرفی کنیم، این راسته بازار از سمت خیابان کارگر به موتورفروش‌ها و دوچرخه‌فروش‌ها- خیابان برادران جوادیان(قلمستان) بورس لوازم یدکی و قطعات موتورسیکلت و دوچرخه- راسته خیابان کارگر به مغازه‌های کتانی، پوتین و لباس نظامی فروشی و کمی آن طرف‌تر خیابان قزوین به راسته
پیچ و مهره‌فروش‌ها و لوازم یدکی ماشین‌های سنگین، تقسیم می‌شود.
   راسته بازار گمرک ازجمله راسته‌بازارهایی  است که با گذشت زمان نیز رنگ و بوی مراکز تجاری و مدرن را به‌خود نگرفته و اغلب مغازه‌‌داران به شیوه سنتی انواع کالا، به‌خصوص انواع محصولات چینی مرغوب تا بی‌کیفیت را با قیمت‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌کنند؛ موضوعی که باعث ‌شده مشتری دست خالی از این راسته بازار برنگردد.
   گمرک ازجمله راسته بازارهای فروش برخی اقلام کالایی خاص است که بیشتر مشتریان این راسته بازار را کارمندان نیروهای نظامی، انتظامی، سربازهای وظیفه یا علاقه‌مندان به گردشگری و طبیعت‌گردی تشکیل می‌دهند.
   توجه داشته باشید که در این راسته‌بازار علاوه بر مغاز‌ه‌هایی که زیر مجموعه برخی اتحادیه‌های صنفی فعالیت می‌کنند، مغازه‌دارانی نیز وجود دارند که انواع کاپشن و شلوارهای شش‌جیب و هشت‌جیب، پیراهن و تی‌شرت با اشکال مختلف را به در و دیوار مغازه‌هایشان آویخته و با قیمت‌های مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید