• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88216
+
-

با مردم

با مردم








پیام‌گیر شماره 1888 وصل شود
شماره1888 یکی از خدمات خوب شهرداری است که مدتی است پیام‌گیر آن غیرفعال شده. از مسئولان تقاضا داریم پیام‌گیر آن را دوباره فعال کنند.
دولتمند از تهران

شبکه فاضلاب بجنورد چه زمانی تکمیل می‌شود؟
سال‌ها از آغاز به‌کار عملیات اجرایی شبکه فاضلاب بجنورد می‌گذرد و هنوز هم مسئولان وعده سال‌های آینده را می‌دهند، مگر ساخت شبکه و بهره‌برداری از آن چقدر زمان و بودجه می‌خواهد؟
ساغری از بجنورد

شهرداری برای موش‌های پارک افرا طعمه‌گذاری کند
زاد و ولد موش‌ها در پارک افرا واقع در اول اتوبان تهران-قم به حدی افزایش یافته که احتمال سرایت انواع بیماری وجود دارد. مدت‌هاست هیچ‌گونه طعمه‌گذاری توسط شهرداری در اطراف این پارک صورت نگرفته است.
صفری از تهران

به ویلا مجوز می‌دهند به مردم بومی نه
سؤال از مسئولان این است که چرا برای ساخت‌وساز اهالی بومی ینگی امام مجوز ساخت نمی‌دهند اما به ویلاهایی که زمین‌ها را تصاحب کرده و باغات را تخریب می‌کنند مجوز ساخت می‌دهند؟
بهنام حیدری از ینگی امام

قرچک و پیشوا به متروی تهران متصل شوند
تعداد افرادی که روزانه از قرچک و پیشوا به تهران آمد و شد دارند خیلی زیاد است و لازم است مسئولان فکری جدی برای جابه‌جایی این انبوه مسافران روزانه بکنند که به‌نظر می‌رسد اتصال این دو شهر به مترو از بهترین گزینه‌ها باشد. حتی ایجاد ایستگاه تبادلی دائم تا مترو نیز می‌تواند موقتا مطلوب باشد.
محسنیان از ورامین

گره ترافیکی خیابان سنگی زندگی بوشهری‌ها را تلخ کرده است
سال‌هاست قرار است خیابان سنگی بوشهر تعریض شود یا خیابان جایگزینی برای آن درنظر بگیرند ولی همیشه در حد حرف باقی مانده و وضعیت ترافیک خیابان زندگی شهروندان بوشهری را مختل کرده است.
امیری از بوشهر

قیمت‌ها برچسب‌دار شوند تا مشتری تکلیف خودش را بداند
اگر مسئولان همه واحد‌ها را ملزم به برچسب قیمت کنند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند، تکلیف مردم با گرانفروشان مشخص است.
سلیمان بلغار از تهران 

یارانه من به نادرستی قطع شده است
بازنشسته‌ای هستم که با حقوق زیر 2میلیون، مغازه کوچکی هم اجاره کرده‌ام که ماهانه 300 تا 400هزار تومان عایدی از آن دارم. با احتساب آن مغازه، یارانه من و خانواده‌ام قطع شده است! 
بابایی از رامسر

کرج کتابخانه تخصصی ندارد
کلانشهر کرج با جمعیت میلیونی و چندین‌هزار دانشجو و چندمیلیون دانش‌آموز حتی یک کتابخانه تخصصی ندارد.
نیک‌فلاح از کرج

ارقام متفاوتی از کارت‌بلیت‌های بازنشستگان کسر می‌شود
چرا ارقامی که از کارت‌بلیت بازنشستگان در مترو کسر می‌شود متفاوت است؛ مثلا یک‌بار هزار تومان یک‌بار 800تومان. مانند بقیه همان رقم پایه را کم کنند، اگر کسی خروجش را ثبت کرد رقم اضافی به کارتش بازمی‌گردد. شرکت مربوطه در این زمینه پاسخگو نیست.
جواد اصغرزاده شبستری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید