• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 22 آبان 1398
کد مطلب : 87626
+
-

با مردم

با مردم










مشکل ترافیک قابل حل در خیابان شریعتی

خیابان کلاهدوز در خیابان شریعتی به تازگی ترافیک عجیبی دارد که ناشی از چند مورد قابل پیگیری و برخورد است. نخست چند باب تهیه غذا در این خیابان هستند که پیاده‌رو و بخشی از خیابان را با میز و صندلی یا وانت‌های‌شان مسدود می‌کنند. چند ساخت‌وساز هم به‌تازگی شروع شده که هر کدام به عرض 2متر خیابان را نرده‌کشی و اشغال کرده‌اند. وانت‌ها هم برای فروش می‌آیند و همه این موارد باعث شده خیابان قفل شود.
معصومی از کلاهدوز

جهیزیه دست دوم هم نمی‌توانیم بخریم
وضعیت گرانی به‌رغم ثبات نسبی در بازار دلار و سکه به جایی رسیده که دیگر امکان تهیه جهیزیه نو که هیچ امکان خرید جهاز دست دوم هم از طبقه ما حذف شده است. واقعا چه زمانی این وضعیت بهبود خواهد یافت.
رویا از بوانات فارس

محصولات بر زمین مانده را ارزان به بازار عرضه کنند
همانطور که اعلام می‌کنند فلان قدر محصول روی دست کشاورزان مانده یا به قیمت مناسب از آنها نمی‌خرند یا برداشت نمی‌شود، چون خریداری نیست و ‌همانطور هم می‌توانند آنها را به قیمت ارزان به‌دست مصرف‌کننده برسانند که هم مردم راضی باشند و هم کشاورز. در اخبار اغلب می‌شنویم که محصولات کشاورزی روی دست کشاورزان مانده. درحالی‌که در میوه فروشی‌ها میوه و سبزیجات گران است.
بازنشسته از تهران

بانداژ مخصوص بیماری پروانه‌ای، نایاب شده است
به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه، بانداژ مخصوص بیماری پروانه‌ای که از سوئد وارد می‌شد نایاب شده و ادامه این روند باعث می‌شود بیماران بیشتری را از دست بدهیم.
برنجزاری از رشت

جریمه دیرکرد وام‌های قرض‌الحسنه چه معنایی دارد
ظاهرا قانونی وجود دارد که از وام قرض‌الحسنه نباید جریمه دیرکرد گرفت اما رویه‌ای که عرف است چیز دیگریست و هر چقدر هم رقم وام ناچیز باشد درصورت تأخیر و دیرکرد باید جریمه سنگینی حتی تا دوبرابر رقم وام پرداخت شود.
بلغاری از تهران

معابر عمومی میدان صنعت در قرق فروشندگان صنایع‌دستی
در میدان صنعت عده‌ای دستفروش که از طریق فضای مجازی همدیگر را پیدا می‌کنند، قرار فروش صنایع‌دستی می‌گذارند و معابر عمومی میدان صنعت به‌خصوص در عصرها که اوج زمان ترافیک است در قرق این عده است. جدای ته‌سیگار برجای‌مانده از این قشر، آنها با حضورشان نظم و آرامش محله را برهم زده‌اند.
ساکنین فاز یک منطقه شهرک قدس

مسئولان به اطلاع‌رسانی رسانه‌ها توجه کنند
صداوسیما هرسال گزارشی تهیه می‌کند از صادرات زعفران ایران به نام اسپانیا و محصولاتی مثل فرش، صنایع‌دستی و... هم همین وضع را دارند. اگر با نخستین گزارش رسانه‌ها مسئولان واکنش نشان دهند، این مشکلات حل می‌شوند.
زیراچی از قائنات

ینگی امام در ساوجبلاغ به حال خود رها شده است
شهرک ینگی امام از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است که طی سال‌های قبل اقداماتی برای آبادانی آن انجام شد اما همگی نیمه‌کاره به حال خود رها شدند. ازجمله آسفالت جاده قدیم ینگی امام به هشتگرد، احداث پارک و سرویس بهداشتی در آن، تبدیل قلعه تاریخی به محل اشتغال‌زایی 150نفر، ایجاد فضا‌سازی‌ برای ورودی شهرک، ‌آسفالت خیابان بهار، بازگشایی خیابان و تخریب خانه‌های معارض در خیابان، ایستگاه آتش‌نشانی در حال ساخت را می‌توان نام برد و همچنین ده‌ها طرح دیگر که روی زمین مانده است. چرا مسئولان اجازه می‌دهند سرمایه‌های ملی در اثر راکد بودن حیف و میل شوند؟
بهنام حیدری از ینگی امام ساوجبلاغ

این خبر را به اشتراک بگذارید