• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 22 آبان 1398
کد مطلب : 87616
+
-

جاسازی ماهرانه تریاک در سنگ گرانیت

جاسازی ماهرانه تریاک در سنگ گرانیت


اعضای یک باند بزرگ قاچاق که بیش از یک تن مواد‌مخدر را به طرز ماهرانه‌ای در سنگ گرانیت جاسازی کرده بودند، در طرح ظفر2 به دام پلیس افتادند.
به گزارش همشهری، این باند که 7نفر عضو دارد از مدت‌ها قبل با شگردهای خاص اقدام به قاچاق مواد‌مخدر می‌کردند اما در آخرین اقدام خود به دام افتادند و نقشه‌هایشان ناکام ماند. سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران با اشاره به انهدام این باند بزرگ در دومین طرح ظفر2 گفت: اعضای این گروه قصد داشتند مقدار یک تن و 307کیلوگرم مواد را از استان فارس به تهران منتقل کنند که همکاران من در حوزه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران نقشه‌های آنها را ناکام گذاشتند. وی افزود: همکارانم از مدتی قبل با انجام اقدام اطلاعاتی پی به فعالیت این گروه بزرگ برده بودند. به همین دلیل دستگیری اعضای آن را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: سرانجام یکشنبه‌شب مأموران یک محموله سنگ گرانیتی را که روی یک تریلی قرار داشت شناسایی کرده و پس از توقف آن مشاهده کردند مقادیر قابل توجهی تریاک داخل آن جاساز شده است.
سردار رحیمی گفت: مأموران 1307کیلوگرم تریاک را که قرار بود در تهران توزیع شود از داخل بار این تریلی کشف کردند و هر 7متهم نیز به دام افتادند. به گفته سردار رحیمی، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و برای دستگیر‌شدگان نیز پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شده است. رئیس پلیس تهران در ادامه با بیان اینکه در 3روز گذشته 270خرده‌فروش مواد‌مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در این مدت 200حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد‌مخدر اجرا شده است.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد‌مخدر از خرده‌فروشان مواد‌مخدر کشف و ۹۰۰معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده است، افزود: در اجرای طرح ظفر2، 15باب خانه که پاتوق فروش مواد‌مخدر بود پلمب و 11دستگاه خودرو نیز توقیف شده است. همچنین در اجرای طرح ظفر2، 500کیلوگرم قرص متادون و 155فقره وسایل و لوازم مصرف و توزیع مواد‌مخدر کشف شد. سردار رحیمی گفت: در مجموع از ابتدای سال تاکنون ۱۵تن انواع مواد‌مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۴۲درصدی این موضوع هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :