• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 19 آبان 1398
کد مطلب : 87219
+
-

سالاری: شرط‌بندی؟ به حرف‌های مضحک پاسخی نمی‌دهم



امیرحسین اعظمی|  ناصر سالاری یکی از چهره‌های ویژه هفته دهم لیگ برتر بود؛ دروازه‌بانی که 5‌گل از استقلال خورد تا نفت آبادان با تفاضل2- به رده هفتم جدول سقوط کند. نمایش او مقابل استقلال و گل اولی که از این تیم خورد باعث شده تا او درگیر حواشی زیادی شود که یکی از آنها شایعه شرط‌بندی بوده است. همین داستان بهانه‌ای شد تا گفت‌و‌گویی با متهم ردیف اول باخت نفت مقابل استقلال داشته باشیم.
  چند روز از بازی با استقلال می‌گذرد. درخصوص اشتباهات عجیبی که داشتی چه صحبتی داری؟
واقعا بازی با استقلال از دست من در رفت. این شرایط ممکن است برای هر گلری ایجاد شود و بعد از بازی هم لحظات سختی داشتم. البته بازیکنان، کادرفنی و مردم آبادان نسبت به من محبت داشتند و باید از لطف آنها تشکر کنم. می‌دانم که اشتباهات بدی داشتم و باید جبران کنم. متأسفانه این اتفاقات در مسابقه‌ای رخ داد که پخش مستقیم بود و این از بدشانسی من بود که در بازی با استقلال این اشتباهات را انجام دادم.
 قبل از بازی اتفاق خاصی برایت رخ نداده بود که از لحاظ روحی به‌هم بریزی؟
خیر، مشکل خاصی ایجاد نشد و از لحاظ روحی کاملا آماده بازی بودم. من گلر کم‌تجربه‌ای نیستم ولی اتفاقات این بازی برایم درس بزرگی بود و تجربیات زیادی را از بازی با استقلال به‌دست آوردم. مطمئنا تلاش خواهم کرد تا این اشتباهات را جبران کنم.
 بعد از بازی هم با واکنش‌های منفی روبه‌رو شدی؟
برای من فقط هواداران صنعت‌نفت، مجموعه تیم و مردم آبادان مهم هستند که آنها به من لطف داشتند. حتی پیشکسوتان فوتبال آبادان و برخی هنرمندان هم با من تماس گرفتند و روحیه دادند که باید از لطف آنها تشکر کنم. اگر دیگران حرفی می‌زنند یا قضاوتی انجام می‌دهند، من مسئولش نیستم و نمی‌خواهم راجع‌به حاشیه‌ها صحبت کنم.
 حتما می‌دانی که بعد از بازی هم شایعاتی در خصوص شرط‌بندی تو مطرح شد.
من اصلا دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم و به حرف‌های مضحک پاسخی نمی‌دهم. آنهایی که فوتبال را می‌فهمند به‌خوبی می‌دانند که هر بازیکنی ممکن است روز خوب و بد داشته باشد. ما شکست بدی خوردیم و من هم اشتباه کردم ولی تلاش می‌کنم تا این اشتباهات را جبران کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید