• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 18 آبان 1398
کد مطلب : 87098
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2qKr
+
-

پرستار کودک، سارق آتش‌افروز از آب در آمد


پرستار کودک نقشه سرقت طلایی طراحی کرد و چون می‌خواست ردی از خودش به جا نگذارد خانه را به آتش کشید.
به‌گزارش همشهری، ساعت20:30 چهارشنبه گذشته بود که گزارش یک حادثه آتش‌سوزی در آپارتمانی حوالی سعادت‌آباد به آتش‌نشانی اعلام شد. آتش‌نشانان بلافاصله در محل حاضر شدند و به مهار حریق پرداختند. ظاهرا آتش‌سوزی زمانی رخ داده بود که صاحبخانه در منزل نبوده؛ به همین دلیل شدت آن زیاد و خسارت سنگینی برجا گذاشته بود. کارشناسان پس از خاموش کردن آتش برآورد کردند حدود 80درصد آپارتمان دچار حریق شده و از سوی دیگر اعلام کردند که این آتش‌سوزی عمدی بوده است. با شناسایی مالک ساختمان، مشخص شد که آنها هنگام آتش‌سوزی در خانه نبوده‌اند و حضور آنها و انجام بررسی‌ها نشان داد مقداری طلا و جواهر به ارزش 50میلیون تومان در خانه بوده که توسط سارق یا سارقان آتش‌افروز به سرقت رفته است. از سوی دیگر سالم بودن قفل‌های در و پنجره‌ها حکایت از این داشت که سارقی آشنا با در اختیار داشتن کلید از غیبت صاحبخانه استفاده کرده و به‌راحتی وارد خانه شده بود. در گام بعدی کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف پرداختند و دریافتند که سرقت از سوی یک زن و مرد رخ داده است. اگرچه چهره آنها به درستی مشخص نبود اما صاحبخانه با دیدن این تصاویر احتمال داد که زن سارق، پرستار کودکشان باشد. به این ترتیب زن 50ساله دستگیر شد و با وجود شواهدی که علیه او بود لب به اعتراف گشود و به سرقت با همدستی مردی میانسال اقرار کرد.
او گفت: از مدت‌ها قبل فکر سرقت به سرم زده بود تا اینکه با همدستی مردی آشنا نقشه را اجرا کردم.
وی ادامه داد: روز حادثه با در اختیار داشتن کلید، وارد خانه شدم. من کلید را داشتم چون پرستار کودک خانواده بودم و آنها به من اعتماد کرده بودند. به همین دلیل پس از سرقت با همدستی مرد میانسال، ‌تصمیم گرفتیم آپارتمان را به آتش بکشیم تا ردی از ما برجا نماند اما در نهایت شناسایی و دستگیر شدم.
سرهنگ ضرغام آذین، رئیس‌ کلانتری شهرک قدس در این‌باره گفت: مقداری از طلاها با راهنمایی پرستار خانگی کشف شد و او اعتراف کرد که بقیه طلاها در اختیار همدستش است. او اعتراف کرد که پس از سرقت یک سوم طلاها را به همدستش تحویل داده بود که تلاش برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید