• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 اسفند 1396
کد مطلب : 8695
+
-

دعوت به جام‌جهانی از پشت فرمان

ترافیک
دعوت به جام‌جهانی از پشت فرمان

سرانجام رویکرد فرهنگی پلیس در قبال رانندگان متخلف به آنجا رسید که دیروز اعلام شد برای رانندگان قانونمدار جایزه سفر به جام‌جهانی درنظر گرفته می‌شود.
سال‌هاست جریمه برای رانندگان متخلف جواب نداده و برخورد جدی و سختگیرانه نتوانسته آنها را به رعایت قانون مجاب کند اما سفر به جام‌جهانی و اقدامات فرهنگی از این دست شاید بتواند ترددهای شهری را اصلاح کرده و قانونمداری را به خیابان‌های تهران بیاورد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس انتظامی تهران بزرگ در این‌باره به هماهنگی میان پلیس و یک اسپانسر برای تشویق تعدادی از رانندگان قانونمدار اشاره کرد تا از این مسیر، شاید بتوان از تخلف تردد در معابر شهری کم کرد. طی روزهای پیش رو که به نوروز 97نزدیک می‌شویم، معابر پایتخت با افزایش 30درصدی ترافیک عصرگاهی روبه‌رو می‌شوند و اگر ترددهای قانونمدارانه نباشد، گره ترافیک شهر، کور و کورتر می‌شود.   رحیمی درباره اجرای طرح ترافیک جدید شهرداری در سال آینده نیز گفت: این طرح در حال اجراست و دوربین در مبادی خروجی نیز در حال نصب است که پس از انجام تست‌ها و آزمایش‌ها می‌توان طرح ترافیک جدید را اجرایی کرد. همچنین سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز به‌زودی به شکل قطعی اعلام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید