• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 آبان 1398
کد مطلب : 86608
+
-

کوتاه از حادثه

دختر پدر را بخشید؛ پسرها قصاص خواستند 
دختر جوان، پدرش را که دست به قتل مادرش زده‌بود بخشید، اما 2برادر او خواستار قصاص پدرشان شدند. پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.
به گزارش همشهری، این جنایت 27آبان‌ماه پارسال، حوالی خیابان سنایی رخ داد. مقتول زنی بود 40ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. دختر 19ساله این زن گفت: 10سال قبل پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند و پدرم به‌عنوان مهریه یک واحد آپارتمان به مادرم داد. پس از جدایی همه ما(من و 2برادرم) تحت نظر مشاور خانواده قرار گرفتیم که مشاور توصیه کرد پدرم در نزدیکی خانه مادرم زندگی کند تا من بتوانم راحت‌تر با هر دوی آنها در ارتباط باشم. به همین دلیل پدرم در آپارتمان روبه‌رویی ساکن شد تا اینکه مدتی قبل به‌دلیل رفت‌وآمد با دوستانم به دام اعتیاد افتادم و این مسئله باعث اختلاف میان پدر و مادرم شد. وی ادامه داد: شب حادثه پدر و مادرم بر سر انتقال من به کمپ ترک اعتیاد با همدیگر بحث کردند تا جایی که پدرم به آشپزخانه رفت و با برداشتن چاقویی به سمت مادرم هجوم برد و او را به قتل رساند. پس از اظهارات تنها شاهد جنایت، تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز و مشخص شد که متهم با تغییر هویت خود در کمپ ترک اعتیاد حوالی فشافویه پنهان شده است. همین کافی بود تا متهم پس از 2ماه فرار دستگیر شود. او به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: از نظر من همسرم در تربیت دخترمان کوتاهی کرده بود. همیشه او را کتک می‌زد و بارها برسر این موضوع با هم درگیر شده بودیم تا اینکه شنیدم دخترمان معتاد شده و این برای یک پدر خیلی دردناک است که بشنود دختر 19ساله‌اش مواد مصرف می‌کند. من همه اینها را از چشم همسرم می‌دیدم تا اینکه بر سر بردن دخترمان به کمپ دعوایمان شد و با چاقو چند ضربه به همسرم زدم. با تکمیل تحقیقات در این پرونده، اولیای‌دم که فرزندان مقتول بودند در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند. دختر خانواده از قصاص گذشت کرد و پدرش را بخشید، اما 2برادرش برای پدر درخواست قصاص کردند. به این ترتیب پرونده به صدورکیفرخواست منجر شد و به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

  10مصدوم در واژگونی سرویس مدرسه
واژگونی سرویس دانش‌آموزان دختر در سیستان و بلوچستان حادثه تلخی را رقم زد و موجب مصدومیت 10نفر شد. به گزارش همشهری، این حادثه هولناک ساعت 7صبح دیروز در محدوده روستای شگیم در مسیر نیکشهر - ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که دانش‌آموزان دختر سوار بر سرویس‌شان که یک مینی‌بوس بود در حال رفتن به مدرسه بودند که ناگهان مینی بوس به دلیل نقص در ترمز ابتدا با کوه برخورد کرد و سپس واژگون شد. محمودرضا ناصح، رئیس اورژانس ایرانشهر در این‌باره گفت: در این حادثه 10نفر از دانش‌آموزان مصدوم شده بودند که به بیمارستان محمد رسول(ص) نیکشهر منتقل‌شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید