• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 2 آبان 1398
کد مطلب : 86302
+
-

اصلا افت نکرده‌ام

حمیدرضا علیپور
برخی هواداران پرسپولیس از عملکرد مهدی شیری چندان راضی نیستند. خود کالدرون هم در بعضی بازی‌ها از سیامک نعمتی در پست مدافع راست استفاده کرد تا اینکه با محرومیت و مصدومیت سیامک دوباره شیری به پست خودش برگشت. مدافع پرسپولیس انتقادات را نمی‌پذیرد و قبول ندارد که افت کرده است. با او درباره شرایط خودش و تیم و انتقادات حرف زدیم و البته بحث کردیم.
  بعد از 2 شکست متوالی بالاخره یک برد به‌دست آوردید؛ آن هم مقابل تیم سابق خودت و سیامک نعمتی.
پیکان تیم خوبی است و در خط حمله بازیکنان خوبی دارد اما ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم و توانستیم خیلی زود به گل برسیم ،  اگر دقایقی بعد جونیور تک به تک خود را تبدیل به گل می‌کرد می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.
 پرسپولیس سخت گل می‌زند. ایراد از کجاست؟
اتفاقا ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و در همین بازی تیم پیکان دیدید که چطور حمله می‌کردیم. حتی در بازی برابر سپاهان و شهر خودرو بازی دست پرسپولیس بود و آنها روی تک موقعیت خود به گل رسیدند. تنها مشکل ما استفاده نکردن از موقعیت‌هاست.
  انتقادات زیادی از خط حمله به‌خصوص از جونیور می‌شود.
ما مهاجمان خوبی داریم و به‌نظرم بدشانسی می‌آوریم که توپ‌هایمان گل نمی شود. جونیور از همه بیشتر زیر فشار است. همه باید به جونیور کمک کنیم تا پایش به گلزنی باز شود.
  پرسپولیس با این نتایج و وضعیت می‌تواند باز هم قهرمان شود؟
قطعا ما این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و با توجه به اینکه تیم‌های مدعی دیگر هنوز بازی‌های سخت خود را انجام نداده‌اند، می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم و به صدر جدول برسیم.
  بعضی‌ها اعتقاد دارند که مهدی شیری دچار افت شده.
این موضوع را قبول ندارم اصلا هیچ افتی نکرده‌ام ، فقط سعی می‌کنم دستورات کالدرون را در زمین انجام دهم و اتفاقا هم‌اکنون فضای بیشتری برای جلو رفتن دارم.
  اما کالدرون در بعضی بازی‌ها از سیامک نعمتی به جای تو استفاده کرد.
فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا سیامک. مهم برای من نتیجه گرفتن تیم است و مطمئن باشید که در بازی‌های آینده خیلی بهتر از این بازی خواهم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید