• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 مهر 1398
کد مطلب : 85968
+
-

روز هولناک سرویس‌های مدرسه

کوتاه از حادثه
روز هولناک سرویس‌های مدرسه


تصادف سرویس‌های مدرسه در استان‌های فارس، هرمزگان و خراسان رضوی جان یک دانش‌آموز را گرفت و عده زیادی را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه در استان هرمزگان رخ داد. حدود ساعت 6:48 دیروز یک دستگاه پژو۲۰۶ در محور دژگان -بندر خمیر با یک خودروی سمند که از روبه‌رو در حرکت بود، تصادف کرد و هر دو خودرو متوقف شدند. در همین هنگام راننده یک خودروی پراید که در همان مسیر در حرکت بود با دیدن صحنه تصادف، تلاش کرد از برخورد با خودروهای حادثه دیده جلوگیری کند اما کنترل خودرو از دست او خارج و پراید واژگون شد. در جریان این حادثه 11دختر 13‌تا‌16ساله به همراه 3راننده خودروها مصدوم شدند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه همگی مصدومان به‌جز 3دانش‌آموز که برای اطمینان بیشتر تحت نظر هستند، مرخص شدند. دومین حادثه در منطقه جلگه شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی رخ داد. به گفته سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، یک دانش‌آموز پسر پایه هشتم دبیرستان شبانه‌روزی بر اثر واژگونی خودرو در مسیر مدرسه جان باخت. مهدی مجیدی فرد افزود: در این حادثه 2 دانش‌آموز دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. وی گفت: خودروی واژگون شده سرویس دانش‌آموزی نبود و به‌صورت آزاد در حال انتقال این 3دانش‌آموز به مدرسه بود.
آخرین حادثه اما در استان فارس و شهر شیراز رخ داد. حدود ساعت‌13، 2خودروی سرویس مدرسه نزدیک چهارراه تخت جمشید شیراز، با هم برخورد کردند که در این حادثه 4دانش‌آموز مصدوم شدند. به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس فارس، 3 نفر از مصدومان دختر و یک نفر پسر بودند که 3دختر دانش‌آموز به‌دلیل وارد شدن ضربه به اندام‌ها، به تشخیص امدادگران اورژانس به بیمارستان مسلمین شیراز منتقل شدند و پسر دانش‌آموز در صحنه مورد مداوا قرار گرفت. تمام دانش‌آموزان در پایه ابتدایی مشغول به تحصیل بودند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید