• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 مهر 1398
کد مطلب : 85966
+
-

با مردم

با مردم












آلودگی خیابان 402مهرشهر، امان اهالی را بریده است
در خیابان 402شرقی واقع در فاز چهار مهرشهر کرج سطل زباله‌ای مکانیکی سر خیابان است که هر کسی از هر جایی می‌رسد زباله‌اش را در آن تخلیه می‌کند، مثلا طباخی‌ها، ماهی فروشی‌ها و کبابی‌ها هم پسماندشان را در آن می‌ریزند. نتیجه این شده که سر خیابان همواره متعفن است و مگس و پشه حتی با سرد شدن هوا امان اهالی را بریده است. از مسئولان توقع رسیدگی فوری و جدی داریم.
اکبرسمیعی راد از مهرشهر کرج

سرقت‌های داخل اتوبوس‌ها آرامش را بر هم زده است
به تازگی سرقت تلفن همراه و کیف پول در اتوبوس‌های تهران به‌ویژه در خطوط بی‌آرتی زیادشده است و در اغلب مسیرها ناگهان کسی دادش به آسمان رفته و از سرقت کیف و تلفن همراهش خبر می‌دهد. از مسئولان تقاضا داریم فکری عاجل بکنند.
پدیدار از میدان توحید

کمبود بنزین در مسیر همدان به تهران
پمپ بنزین در مسیر جاده اصلی همدان به تهران کمیاب است و شاید علت آن تعطیلی دو واحد پمپ بنزین در این مسیر باشد. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
قشمی از همدان

کیفیت پایین هوا در شهرکرد تقصیر کیست؟
بی تدبیری و نبود مدیریت باعث برداشت‌های بی‌رویه آب و فعال شدن کانون‌های تولید گردوغبار با کوچک‌ترین وزش باد شده است. آیا واقعا رواست که بام ایران هم با پدیده گردوغبار دست و پنجه نرم کند؟ مسئولان واقعا چه کرده‌اند؟
موسی پور از شهرکرد

از مسئولان در مدیریت سفر اربعین توقع بیشتری می‌رود
ضمن اینکه جا دارد از تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و گردانندگان موکب‌های ایرانی و عراقی تشکر کنیم، از مسئولان توقع داریم در سفر اربعین مدیریت بهتر و بیشتری بکنند. در برخی مسیرها فقط با تعبیه کردن گارد ریل می‌شد جلوی بسیار از مرگ‌ومیرها در تصادفات رانندگی را گرفت. نمونه آن تصادفات مرگبار در مسیر مرز مهران است.
شهمیرزادی از قائمشهر

از ترس سگ‌ها از خانه بیرون نمی‌رویم
وجود سگ‌های ولگرد در فاز2 اندیشه مانع از خروج من و فرزندانم از منزل شده به‌طوری‌که تا نانوایی هم با ماشین می‌رویم. اگراین سگ‌ها حمله کنند چه‌کسی پاسخگوست؟
تقوی از فاز 2اندیشه شهریار

خیابان اصلی کمالشهر خط‌کشی عابر پیاده ندارد
خیابان اصلی کمالشهر در مسیر خیابان‌های میلاد و میعاد فاقد هرگونه چراغ راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی عابر پیاده است و هر روز در این خیابان تصادف‌های جرحی و خسارتی رخ می‌دهد.
رضایی از کمالشهر کرج

انتقال آب خزر تحت شرایطی می‌تواند مفید باشد
وضعیت اسفبار ورودی فاضلاب خانگی، فاضلاب کارخانجات و صنعت و آلودگی رودهای شمال و تبدیل آنها به مرده رود، نشان می‌دهد تنها درصورت مدیریت درست و حل مشکلات فعلی می‌توان به انتقال آب خزر به سمنان امیدوار بود. اگر مسئولان بتوانند فاضلاب‌ها را مدیریت کرده و تصفیه آب صورت گیرد در آن صورت می‌توان هم به دریای خزر کمک کرد و هم بخشی از آب مصرفی صنعت استان سمنان را تامین کرد؛ درحالی‌که اکنون وضعیت خزر از هر جهت بحرانی است.
حمید زنگانه از لاهیجان

این خبر را به اشتراک بگذارید