• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85465
+
-

اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس کرمان

معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح یاریگران زندگی در سال تحصیلی جاری با پوشش ۲۰ درصدی مدارس در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «صدیقه مرادی‌مهدی‌آبادی» با بیان این‌که امروزه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه ما پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: زیربنای ایمان آوردن بینش و نگرش صحیح به مسائل جامعه است و باید در این زمینه تغییر نگرش در اقشار جامعه در دستور کار همه متولیان تربیتی قرار گیرد. 

مرادی‌مهدی‌آبادی افزود: ما با توانمندسازی دانش‌آموزان و والدین می‌توانیم از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه پیشگیری کنیم. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان با بیان این‌که ارتقای تاب‌آوری دانش‌آموزان و والدین جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به کمک آموزش و پرورش بیایند. 

او به اهداف طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و بیان کرد: آموزش و توانمند‌سازی دانش‌آموزان و ارائه برنامه‌های فرهنگی در راستای نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی و رصد و مداخله در حوزه دانش‌آموزان در معرض خطر در مراکز مشاوره استان از اهداف اصلی این طرح است.

این خبر را به اشتراک بگذارید