• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85472
+
-

تکریم ارباب رجوع؛ اولویت دستگاه‌های اجرایی خاش

خبر
تکریم ارباب رجوع؛ اولویت دستگاه‌های اجرایی خاش

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: احترام به ارباب رجوع یکی از بارزترین مصداق‌های رعایت حقوق شهروندی است که مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی این شهرستان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه داشته باشند. 

به گزارش ایرنا «صاحب‌گل صالحی» در حاشیه بازدید سرزده از اداره پست شهرستان خاش اظهار کرد: حضور در ادارات و شنیدن حرف‌های مردم و ارزیابی روند خدمت‌رسانی به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌شود. وی بیان کرد: ارتقای شاخص‌های رضایت مردم در گام دوم انقلاب اسلامی باید پررنگ‌تر دیده شود. 

فرماندار خاش افزود: رسیدگی به مشکلات و تسهیل در روند خدمت‌رسانی به مردم باید بیش از پیش مورد توجه باشد. 

رئیس اداره پست خاش نیز با اشاره به این‌که از سال قبل تاکنون افزون بر 5 هزار خانوار خاشی برای دریافت سهمیه سوخت خانوارشان نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: شهروندان برای دریافت کد پستی و نام‌نویسی سوخت خانوار خود از لحظات اولیه صبح به این اداره مراجعه می‌کنند که با توجه به کمبود نیرو و اختلال و کندی در سرعت اینترنت روند خانوار نیز با کندی انجام می‌شود. 

«خان‌محمد سارانی» بیان کرد: رئیس و کارکنان اداره پست خاش برای رفع سریع مشکلات مردم در ساعات صبح و عصر کار می‌کنند اما با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان آن طور که باید و شاید نمی‌توانیم رضایت مردمی را جلب کنیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید