• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85406
+
-

تدابیر ویژه برای تکمیل 208 طرح شهری

مدیریت شهری اصفهان درصدد تأمین منابع مالی برای تکمیل 188 پروژه مهم منطقه‌ای و 20 طرح شاخص شهری است

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان برای تکمیل ۱۸۸ پروژه مهم منطقه‌ای و ۲۰ طرح و پروژه شاخص شهری عزم جدی دارد و برای تامین منابع مالی مورد نیاز تدابیر لازم را اندیشیده است. «سعید فردانی» در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در شهرداری 1555 پروژه فعال وجود دارد، اما حدود ۶۰ درصد بودجه عمرانی صرف ۲۰۸ طرح و پروژه شهری و منطقه‌ای اولویت‌دار می‌شود.

وی با بیان این‌که هرکدام از پروژه‌های عمرانی شهر برنامه زمانبندی خاص خود را دارد، افزود: به عنوان مثال رینگ چهارم، مرکز همایش‌ها، خط 2 مترو اصفهان و خیابان اردیبهشت جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهر به شمار می‌رود که برای بررسی روند پیشرفت آنها جلسات متعددی با حضور شهردار اصفهان برگزار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان توضیح داد: هر پروژه عمرانی که قرار باشد در شهر اصفهان اجرا شود از صفر تا صد فرایند زمانبندی، بودجه‌ریزی و پیشرفت آن در سامانه «سیگما» رصد می‌شود. فردانی با بیان این‌که در حال حاضر براساس 2 شاخص زیست‌پذیری و رقابت‌پذیری برای شهر، ۲۵۰ شاخص عملیاتی به آمارنامه شهر اصفهان اضافه شده است، گفت: آمارنامه شهر اصفهان تا یک ماه آینده هم‌زمان با روز آمار و برنامه‌‌ریزی رونمایی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: آمارنامه سالانه شهر اصفهان یک منبع قابل ارجاع و حاوی اطلاعات شهری است که پشتوانه مصوبه شورا را دارد و به صورت سالانه تهیه می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید