• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85270
+
-

با مردم

با مردم







ایستگاه قطار پرند پر از زباله و پشه است
ایستگاه قطار پرند که روزانه تعداد زیادی از اهالی برای رفت‌وآمد به تهران از آن استفاده می‌کنند مملو از زباله و به‌تبع آن پشه است. پشه‌هایی که به مسافران رحم نمی‌کنند. لطفا فکری برای این مسئله شود.
نوکار از پرند

از ظرفیت دانشگاه‌ها به نفع محیط‌زیست استفاده نمی‌شود
در حالی‌که امروزه در گوشه و کنار کشور هزاران دانشجو داریم و می‌توان از ظرفیت دانشگاه‌های مختلف در شهرها به نفع محیط‌زیست و حفاظت از آن استفاده کرد، این ظرفیت نادیده گرفته شده و محیط‌زیست و منابع طبیعی در حال نابودی است.
حمید زنگانه از لاهیجان

تنوع قیمت نان‌ها در نبود نظارت
قیمت نان سنگک در محدوده خیابان جمهوری و آذربایجان از هزارتومان شروع شده و با تفاوت قیمت 200 تا 300تومانی تا 3500تومان تنوع دارد. قبول که برخی نانوایی‌ها سهمیه آرد آزاد دارند ولی این همه تنوع را چه کنیم؟ مگر نه اینکه وزن چانه نان مشخص و نوع آرد دولتی و خصوصی هم معین است؟
پورشمس از جمهوری

قبض‌های کاغذی را برگردانید
نبود قبض به‌خصوص برای سالمندان و آنها که گوشی هوشمند ندارند، مشکل‌آفرین شده؛ همه به‌خصوص سالمندان کار با اینترنت و گوشی هوشمند را نمی‌دانند.
مشترک تهرانی

اجبار برای نصب پمپ آب در خانه‌های اهواز
وضعیت آب و آبرسانی در اهواز به‌گونه‌ای است که چاره‌ای جز نصب پمپ آب حتی در طبقه همکف و اول ساختمان‌ها نیست و انحصار فروش این پمپ‌ها هم در دست عده‌ای خاص است. واقعا این موضوع سؤال‌برانگیز نیست؟
اباذری از اهواز

کامیون‌های پخش مواد غذایی؛ عامل ترافیک
کامیون‌های پخش مواد غذایی در ساعات عبور و مرور شهروندان و اوج شلوغی هنوز در سطح شهر هستند و به وضعیت بد ترافیک دامن می‌زنند. ضمن اینکه با روشن نگه داشتن کامیون‌های خود عامل آلودگی هوا هم می‌شوند.
کاسب از تهران

اعیان، یارانه‌های پنهان را می‌بلعند
به‌محض اینکه یارانه متمول‌ها قطع می‌شود، عده‌ای جار و جنجال می‌کنند که چرا همه اعم از غنی و ضعیف نباید از حق یکسان برخوردار باشند؟ درحالی‌که درنظر نمی‌گیرند فقط به‌عنوان یک نمونه در هر خانواده چند خودرو هست و چندصد لیتر بنزین مصرف می‌شود که قیمتش از آب معدنی ارزان‌تر است. در واقع اعیان و اشراف یارانه پنهان را می‌بلعند که چندین برابر یارانه قطع‌شده آنان است.
دلسوخته وطن
 
انصاف نیست همه‌‌چیز را به دولت نسبت دهیم
این همه فساد و پرونده اقتصادی یک‌شبه به‌وجود نیامده و ریشه در سالیان قبل دارد. پس انصاف نیست همه‌‌چیز را به دولت یا قوه قضاییه فعلی نسبت دهیم.
جیرنده از قزوین

قیمت برق بیش از 5/2برابر شده است
چطور پول برق 40هزار تومانی تبدیل به 90هزار تومان شده است. برای پیگیری صحت رقم فوق حضوری مراجعه کردم نه پاسخ می‌دهند و نه حتی توجیه می‌کنند.
شهبازی از کرج

بستن مسیر شیخ‌فضل‌الله-جلال تأثیری در ترافیک ندارد
بعد از آزادسازی مسیر پل گیشا، ورودی شیخ‌فضل‌الله به جلال آل‌احمد مسدود شد که تأثیری در کاهش یا افزایش ترافیک در خود بزرگراه شیخ فضل‌الله یا حکیم نداشته، یعنی ترافیک نه بدتر شده و نه بهتر. امید است با درست شدن پل در آینده این مسیرها اصلاح شود.
فرشادخواه از تهران

سینما نپتون قائمشهر 40سال در خاموشی
سینما نپتون قائمشهر از بهترین‌های کشور بود که 40روز قبل از انقلاب آتش گرفت و مردم هنوز از این سینما محروم هستند.
توکلی از قائمشهر

با 400هزارتومان حقوق یارانه نمی‌گیرم
بازنشسته‌ای هستم که در زمان ثبت‌نام یارانه‌ها در بیمارستان بودم و امکان ثبت‌نام نداشتم. اکنون چندسالی گذشته و من با دریافتی 400هزار تومان در‌ ماه از دریافت یارانه هم محرومم و هرچه تلاش می‌کنم نمی‌توانم از یارانه برخوردار شوم.
بازنشسته از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید