• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85267
+
-

پایان مرگبار دوستی با زن اینفلوئنسر


همه‌‌چیز از تبلیغ در اینستاگرام شروع شد. پسری در جریان تبلیغات در پیج زنی که فالوئرهای زیادی داشت، عاشق او شد، اما این عشق و علاقه پایان مرگباری داشت.
به گزارش همشهری، چند‌ماه قبل، پسری جوان که به‌تازگی در زمینه پوشاک فعالیتش را شروع کرده بود، تصمیم گرفت برای جذب مشتری بیشتر شروع به تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی کند. او با جست‌‌وجو در فضای مجازی، به زنی رسید که در زمینه مدلینگ فعالیت داشت و تبلیغات زیادی برای افرادی که در زمینه پوشاک فعالیت داشتند، انجام داده بود.
زن جوان، فالوئرهای زیادی داشت و پسر جوان به نام مهدی برایش پیام فرستاد. زن جوان پاسخ داد و قرار شد مهدی مبلغی را به‌حساب وی واریز کند و کار تبلیغات شروع شود. کم‌کم رابطه عاشقانه‌ای میان آنها شکل گرفت و آنها حتی قرار ازدواج هم گذاشتند. در این مدت پرستو به بهانه خرید ماشین، خانه و... پول زیادی از مهدی گرفته بود و قول داده بود به‌زودی آن را برمی‌گرداند اما سر قولش نماند. چیزی تا مراسم خواستگاری نمانده بود که مهدی پی به راز پرستو برد. او متوجه شد زنی که وی عاشقش شده، پیش از این چندبار ازدواج کرده و از همسرانش جدا شده اما به مهدی گفته بود که مجرد است. مهدی که خودش را شکست خورده می‌دید، تلاش کرد پول‌هایش را از پرستو پس بگیرد اما نتوانست و در نهایت نقشه انتقا‌م‌جویی کشید. او 11مهر‌ماه مقابل خانه پرستو در شرق تهران رفت و خودروی جک او را که جلوی  خانه‌اش پارک بود به آتش کشید.
پس از آن سوار بر خودروی پژوی برادرش فرار کرد اما چون حالت عادی نداشت و به‌شدت عصبانی بود با یک خودروی ال 90در یکی از اتوبان‌های شرق تهران تصادف کرد. وقتی مأموران رسیدند وی از ترسش پا به فرار گذاشت و پلیس به تعقیب او پرداخت. دقایقی پس از این تعقیب و گریز، متهم آتش‌افروز دستگیر و مشخص شد که او دقایقی قبل خودروی جک زنی را به آتش کشیده است. این متهم پس از دستگیری آنچه برایش رخ داده بود را برای مأموران تعریف کرد و گفت به‌خاطر فریبی که خورده و از دست دادن همه سرمایه‌اش اقدام به انتقام‌جویی از زن جوان کرده است. به این ترتیب پرونده او به دادسرا فرستاده شد تا رسیدگی شود اما پیش از آن متهم تصمیم هولناکی گرفت و با حلق‌آویز کردن خود، به زندگی خودش پایان داد. گزارش مرگ وی به قاضی رحیم دشتبان، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید