• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85230
+
-

کمبود پزشک و امکانات در بیمارستان رامسر

سلامت
کمبود پزشک و امکانات در بیمارستان رامسر

 نماینده رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود پزشک متخصص، فوق تخصص و امکانات کلاف سردرگم بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر است.به گزارش مهر «شمس الله شریعت‌نژاد» در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر با انتقاد از کمرنگ بودن اقدامات و پیگیری‌های علوم پزشکی بیان کرد: باید حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر بیشتر شود تا نسبت به حل مشکلات و توسعه بخش درمانی و پزشکی اقدامات خوبی صورت بگیرد.

وی افزود: غرب مازندران جاذبه‌های گردشگری دارد و باید از محل درمان درآمد داشته باشیم. با توجه به کمبود پزشک متخصص و امکانات پاسخگوی نیازهای مردم نیستیم. نماینده رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس بیان کرد: کمبود پزشک متخصص، فوق تخصص و امکانات، معادلات چند مجهولی وزارت بهداشت بوده که حل نشده است.شریعت نژاد افزود: ماهانه ۱۶۰ میلیون تومان اجاره پردیس خودگردان است که باید هر چه زودتر ساختمان جدید آن احداث و بهره‌برداری شود، همچنین روند مدیریت بهداشت و درمان نسبت به گذشته افت کرده است و نیاز به پیگیری امور و تدبیر دارد.فرماندار هم اظهار کرد: واحد بین‌الملل پردیس خودگردان و مرکز غربالگری بیمارستان امام سجاد(ع) در ماه‌های آینده بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

«محمد آزاد» گفت: رامسر با داشتن جاذبه‌های گردشگری و توریست‌پذیری باید در بخش درمانی به صورت ویژه، دیده و همچنین با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها توجه بیشتری به این حوزه شود.وی افزود: در واحد بین‌الملل اقدامات خوبی انجام شد. این پروژه در ماه‌های آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود و نیاز به حمایت‌ها و کمک‌های ویژه داریم که آنچه در شأن دانشجویان پزشکی است انجام شود.آزاد ادامه داد: در بخش غربالگری بخشی از کار انجام شد. بخش دیگر با کمک خیران انجام می‌شود و تلاش‌های مجموعه شهرستان عملیاتی خواهد شد.این مسئول بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است و در بخش تجهیز هم اقداماتی باید انجام شود تا همزمان با واحد بین‌الملل مرکز غربالگری بهره‌برداری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید