• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85186
+
-

سینماهای ارومیه vip می شوند

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی: تجیهز ۳ سینمای مرکز استان به امکانات صوتی و تصویری و صندلی‌هایvip  در دستور کار قرار دارد

خبر
سینماهای ارومیه vip می شوند

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از تجهیز سینماهای ارومیه به بهترین امکانات و صندلیvip  خبر داد. به گزارش ایسنا، «احد هوشمند» گفت: احداث اولین پردیس سینمایی شمال غرب کشور متناسب با استاندارد روز با ۶ سالن مجهز در سینما آزادی ارومیه در دستور کار قرار دارد.

وی ایجاد سالن سینمای مختص کودک را از ویژگی‌های این پردیس سینمایی اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این پردیس سینمایی تا اردیبهشت ۹۹‌ به اتمام برسد. این مسئول درباره وضعیت سینماهای استان با اشاره به فعال بودن ۳ سینمای تحت مالکیت حوزه هنری استان در شهر ارومیه عنوان کرد: بر اساس اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد ۳ سینمای موجود در مرکز استان به بهترین امکانات صوتی و تصویری و صندلی‌های  vipتجهیز شوند.

هوشمند با اشاره به این‌که بازسازی سینما ایران ارومیه از ۳ هفته پیش آغاز شده و پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و تا 2 ماه آینده تحویل مخاطبان داده می‌شود اظهار کرد: احداث پردیس سینمایی گام دوم حوزه هنری در تجهیز سینماهاست. وی بازسازی سینما انقلاب ارومیه با ۳ سالن را گام سوم در تحول سینماهای استان دانست و گفت: ۱۱ سالن سینمای ارومیه به تفکیک سینما ایران با ۵۵۰ صندلی، پردیس سینمایی با ۹۰۰ صندلی و انقلاب با ۶۰۰ تا ۶۵۰ صندلی تا اواسط سال آینده در اختیار مخاطبان هنر هفتم‌ قرار می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی عنوان کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای احداث ۱۱ سالن سینمای ارومیه در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به برنامه‌‌ریزی برای بازسازی سینماهای سایر شهرستان‌های استان تصریح کرد: پس از اتمام ۱۱ سالن سینمای مرکز استان، برنامه‌‌ریزی برای راه‌اندازی سینمای نقده با ۳ سالن و سینما انقلاب خوی تحت مالکیت حوزه هنری در دستور کار قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید