• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85177
+
-

«حامی» در خدمت فعالان اقتصادی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از صنعتگران، کارآفرینان، تجار و فعالان اقتصادی خواست در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی ـ قضایی، سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی در سامانه «حامی» ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، «رامین ربیعی» بیان کرد: سامانه حامی (حمایت حقوقی- قضایی سرمایه‌گذاری مشروع) با نشانی اینترنتی www.hami.adliran.ir طراحی و راه‌اندازی شده است تا فعالان اقتصادی هرگونه مشکلات و مسائل حقوقی- قضایی خود را در این سامانه مطرح کنند.

وی افزود: پیش‌تر فعالان اقتصادی با مشکل حقوقی- قضایی از جای‌جای کشور به صورت حضوری به دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مراجعه می‌کردند که این کار علاوه بر تحمیل هزینه مالی، وقت زیادی از این فعالان را می‌گرفت، اما اکنون با استفاده از این سایت و بدون مراجعه حضوری، فعالان اقتصادی می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند.

ربیعی در تشریح چگونگی ثبت‌نام در سامانه حامی اظهار کرد: شخص فعال اقتصادی با ارائه کد ملی وارد سامانه می‌شود و یک صفحه کاربری به او اختصاص می‌یابد. سپس با رمز ورود وارد صفحه کاربردی خود می‌شود و اطلاعات بعدی را وارد کرده و در نهایت مشکلات حقوقی - قضایی خود را مطرح می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: حمایت‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات حقوقی - قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، از جمله اهداف راه‌اندازی سامانه «حامی» است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید