• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84935
+
-

افتتاح مدارس هوشمند در میناب

مدرسه هوشمند 6 کلاسه « قضایی » در روستای کریان شهرستان میناب با حضور استاندار هرمزگان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، افتتاح شد. به گزارش فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرسه ابتدایی قضایی با زیربنای ۴۲۰ متر فضای آموزشی، سرویس بهداشتی، آبخوری، ۱۵۰۰ متر محوطه‌سازی و ۲۲۰ متر دیوارکشی احداث شده است.«نوید احمدی»  هزینه ساخت این مدرسه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۷۰ درصد از این اعتبار را شرکت ملی ساختمان(پیمانکار سد سرنی) و ۳۰ درصد نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان پرداخت کرد.

وی به هوشمند بودن این مدرسه اشاره و بیان کرد: همه کلاس‌های پایه ششم مقاطع ابتدایی و پایه‌های مقاطع متوسطه اول و دوم که توسط نوسازی مدارس ساخته می شوند، به امکانات هوشمند مجهز است.وی بیان کرد: آموزش دانش‌آموزان با استفاده از امکانات نوین و تجهیز کلاس‌های مدارس به بُرد هوشمند پیش‌نیاز ورود به دنیای فناوری‌های جدید و کتاب‌های الکترونیکی است.هم‌زمان با این آیین و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه تکمیلی مدرسه ابتدایی 3 کلاسه روستای جعفرآباد سرنی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

احمدی گفت: این پروژه ۲۱۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل3 کلاس درس و یک آزمایشگاه است.وی افزود: برای اجرای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که صددرصد آن را شرکت ملی ساختمان(پیمانکار سد سرنی) پرداخت کرده است.
روستای کریان با بیش از 5هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت در فا کشاورزی، باغ‌داری و دامداری تا میناب ۲۰ کیلومتر فاصله و تا بندرعباس ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید