• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84929
+
-

2 چالش اصلی فوتبال استان

رئیس هیات فوتبال البرز گفت: نبود حامی مالی و کمبود زمین ۲ مشکل عمده‌ای است که فوتبال استان البرز را آزار می‌دهد.

به گزارش همشهری «منصور بیک‌وردی» اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم پخش تلویزیونی رویدادهای فوتبال استان، صاحبان سرمایه و کالا رغبتی برای حضور در فوتبال ندارند و درآمدی از این ناحیه حاصل نمی‌شود. 

وی افزود: محدودیت زمین برای برگزاری مسابقات هم مزید بر علت شده تا هزینه برگزاری بازی‌ها به شکل چشمگیری بالا برود و ما مجبوریم به باشگاه‌ها برای انجام مسابقاتشان سوبسید هم بدهیم.

بیک‌وردی با تاکید بر این‌که اکنون بسیاری از زمین‌های چمن موجود و حتی سالن‌ها در اجاره بخش خصوصی هستند، گفت: این محدودیت سخت‌افزاری بر روند توسعه فوتبال تاثیر منفی گذاشته است.

رئیس هیات فوتبال البرز با بیان این‌که با همه مشکلات موجود، البرز یکی از پررونق‌ترین هیات‌های فوتبال استانی محسوب می‌شود، گفت: حضور پررنگ تیم‌های پایه البرز در فستیوال‌های کشوری، تقویت حضور تیم‌های باشگاهی در لیگ‌های کشور و عضویت بازیکنان البرز در تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی بانوان و آقایان گواه شادابی و پویایی فوتبال در البرز است. 

بیک‌وردی از آغاز تمرینات تیم فوتسال مقاومت البرز خبر داد و گفت: خوشبختانه مسئولان استانی حمایت همه‌جانبه‌ای از نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال داشتند و تمرینات ابتدای فصل هم زیر نظر فرهاد کشاورز آغاز شده است.

وی در ارتباط با برنامه جذب بازیکنان این تیم گفت: در جلسه هفته گذشته هیات‌مدیره مقرر شد تکلیف بازیکنان سربازی که اکنون با باشگاه مقاومت قرارداد دارند و مدت سربازی آنها نیز باقی‌ مانده، با استعلام از ستاد کل نیروهای مسلح مشخص شود.

 رئیس هیات فوتبال استان البرز افزود: در صورت مثبت بودن پاسخ تا انتهای سربازی خود در اختیار این تیم برای لیگ ۹۸ هستند. چند بازیکن جدید نیز با توجه به لیست سرمربی جذب خواهند شد.

بیک‌وردی اضافه کرد: مقاومت نماینده استان البرز در لیگ برتر فوتسال است. اجازه نمی‌دهیم این تیم با مشکل مواجه شود و با همکاری همه مسئولان با قدرت در لیگ برتر حضور خواهد داشت.وی گفت: فوتبال البرز شایسته حضور تیمی در سطح اول کشور است و امیدوارم این اتفاق به‌زودی رخ دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید