• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84926
+
-

راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب اضطراری یاسوج تا پایان سال

خبرخوان
راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب اضطراری یاسوج تا پایان سال

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب اضطراری شهر یاسوج تا پایان سال مالی ۹۸ خبر داد. 

به گزارش مهر، «فیض‌الله پاسره» افزود: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج از پروژهای سفر رئیس جمهوری بود که به دلیل مشکلات اعتباری راکد بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار مبلغ ۹۰ میلیارد ریال گشایش اعتبار شده و در حال مبادله موافقت‌نامه هستیم. پاسره خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی مجددا آغاز می‌شود و با توجه به این‌که این پروژه در فهرست پروژه‌های اقتصادی مقاومتی است، همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا پروژه تا پایان سال مالی ۹۸ به بهره‌برداری کامل برسد.

 وی از برخی اصلاحات برای تامین آب شرب پایدار در مرکز استان خبر داد و گفت: آغاز عملیات اجرایی مخزن هزار متر مکعبی در مجاورت خیابان ساحلی یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با هدف تامین آب پایدار و مطمئن منطقه سروک، شهرک ولایت، شهرک الغدیر و محدوه‌ی پلیس راه قدیم عملیاتی شد.

پاسره افزود: یک پروژه‌ دیگر به منظور اصلاح و توسعه‌ شبکه‌ی منطقه‌ بالادست پلیس راه قدیم موسوم به منطقه‌ روبه‌روی جایگاه گاز نیز برای انتخاب پیمانکار برآورد و فراخوان شده است. 

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: همچنین مخزن 2 هزار متر مکعبی در تپه‌ مشرف به دانشگاه یاسوج با تلاش همکارانمان در آبفای شهر یاسوج که در سال‌های قبل احداث شده بود و از ظرفیت آن در تامین آب آشامیدنی مردم استفاده نمی‌شد، وارد مدار بهره‌برداری شد. وی ادامه داد: با این اقدام، آب بسیاری از مناطق شهر یاسوج به پایداری رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید