• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84711
+
-

با مردم

با مردم









دانش‌آموزان تنگ‌لیلم کلاس بدون سقف دارند!
مسئولان وعده داده بودند که دانش‌آموزان سیل‌زده مهرماه هیچ‌کدام بدون کلاس درس نمانند. وعده مسئولان گویا محقق شده و حالا دانش‌آموزان «تنگ‌لیلم» کلاس دارند، ولی کلاسشان سقف و در و دیوار ندارد! واقعا با روزهای بارانی و سرد پیش‌رو، مسئولان چه تدبیری خواهند کرد؟
مشاری از پلدختر

پله‌‌برقی بزرگراه اشرفی اصفهانی خراب است
پله‌برقی‌های پل عابر پیاده واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، روبه‌روی مجتمع تجاری تیراژه که به مسیر BRT هم ختم می‌شود، بیش از یک ‌ماه است که خراب شده و به‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته از طریق ۱۸۸۸ و ۱۳۷ تاکنون درست نشده است. با توجه به ازدحام جمعیت به‌واسطه مجتمع تجاری و دانشگاه آزاد و تردد مردم از مسیر اتوبوس‌های ‌BRT  و خطرات احتمالی خواهشمند رسیدگی هستیم.
امین‌زاده از تهران

چرا وعده دروغ تحویل خودرو می‌دهند؟
درحالی‌که در رسانه‌ها مدام اعلام می‌کنند که این میزان خودرو تحویل شد یا در فلان تاریخ می‌شود، هنوز خودروی خواهرم که یک سال قبل ثبت‌نام کرده و کل مبلغ آن را نیز اردیبهشت تسویه کرده، تحویل نشده است. نمایندگی هم می‌گوید معلوم نیست کی خودرو تحویل بدهیم. تا کی می‌خواهند به وعده دروغ ادامه دهند؟
محمودی از تهران

دختران رضی‌آباد بالای شهریار مجبور به ترک تحصیلند
درحالی‌که امکان استفاده از شیفت مخالف مدرسه راهنمایی برای دایر‌شدن دبیرستان در رضی‌آباد بالای شهریار وجود دارد، مسئولان به دلایلی هر بار مانع انتقال دبیرستان به این مدرسه می‌شوند. این روند در حالی است که تاکنون دانش‌آموزان بسیاری به‌خصوص دختران به‌دلیل نگرانی خانواده‌هایشان از تردد در مسیر رضی‌آباد به شهریار مجبور به ترک تحصیل شده‌اند و اغلب آنها بعد از پایه راهنمایی یا در خانه مانده‌اند یا ازدواج کرده‌اند.
میلانی از شهریار

پیاده‌روخواری هم مد شده است
 مدتی است که پیاده‌رو‌خواری در خیابان‌های پاسداران و محله ساقدوش به چشم می‌خورد، طوری که 80درصد پیاده‌روها را باغچه یا فضای سبز شخصی جهت زیبایی املاک نجومی اشغال کرده‌اند، لطفا رسیدگی شود.
سلیمانی از پاسداران

چرا 118رایگان نیست
چرا سامانه 118 که از قدیم‌الایام رایگان بوده، دیگر رایگان نیست و در پایان هر مکالمه اعم از اینکه خط ثابت باشد یا همراه، پاسخ داده باشد یا نه، هزینه مکالمه از شما کسر می‌شود؟ این در حالی است که چندین سال قبل از سوی سازمان بازرسی مخابرات محکوم به عودت وجوه پرداخت‌شده بابت پاسخ‌دهی به مکالمات 118شده بود.
عباس توکلی از قائمشهر

تخلفات ناشی از حذف قبض کاغذی بالاست
تخلفات ناشی از حذف قبض‌های کاغذی که به بهانه صرفه‌جویی در مصرف کاغذ انجام شد، آنقدر بالاست که نمی‌توان از آنها چشم ‌پوشید. چطور می‌شود قبض برقی که همیشه 40هزار تومان بوده، ناگهان 200هزار تومان باشد و چرا ریز‌هزینه‌های آب و برق و گاز و تلفن را به‌رغم درخواست‌های مکرر، ارسال نمی‌کنند؟
رادفر از تهران

 کیفیت نان‌های گران‌شده بسیار بد است
با اینکه در روزهای اخیر نان گران شده و احتمالا اندازه خمیر آن هم کاهش یافته است، کیفیت نان‌ها اصلا قابل توجه نیست و نان‌ها بعد از قرار‌گرفتن در معرض هوا به سرعت سفت و غیرقابل استفاده می‌شوند و برخی مانند چرم و لاستیک کش می‌آیند!
شهروند پردیسی

پرونده نگین خودرو به کجا رسید
6سال از شکایت مالباختگان از شرکت لیزینگ ایران‌خودرو گذشت و از آن تاریخ مدیر شرکت به جرم کلاهبرداری در زندان است و مالباختگان همچنان بلاتکلیف!
جمعی از مالباختگان نگین خودرو

 

این خبر را به اشتراک بگذارید