• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84690
+
-

خواب‌آلودگی؛ دلیل اول وقوع حوادث در جاده‌های مرزی خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: خواب‌آلودگی عامل بیشتر سوانح در جاده‌های مرزی خوزستان است و انتظار می‌رود زائران در مسیرهای بازگشت دقت بیشتری داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند. سرهنگ «رضا دولتشاهی» در گفت‌وگو با ایرنا در پایانه مرزی چذابه با اشاره به آخرین اقدامات برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در جاده‌های منتهی به مرزهای استان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و طرح‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های مرزی استان، شاهد تردد روان خودروها و کاهش ازدحام زائران هستیم.

وی افزود: حجم تردد خودروها در روز جمعه نسبت به روز گذشته کاهش یافته و رفته‌رفته موج بازگشت زائران را شاهد هستیم که تمهیدات لازم به منظور کنترل ترافیک و برقراری نظم و امنیت آنها اندیشیده شده است. رئیس پلیس راه خوزستان گفت: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین نیز تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و تاکنون مشکل خاصی در جاده‌های استان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود زائران در مسیر بازگشت نکات ایمنی را رعایت کنند چراکه بیشتر حوادث رانندگی ناشی از خستگی رانندگان بوده است. سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: روز جمعه در جاده خرمشهر به سربندر برخورد ۲ دستگاه خودرو به کشته و مصدوم شدن 5 نفر منجر شد که علت اصلی آن خستگی و خواب‌آلودگی راننده بود. این مسئول گفت: با توجه به وجود استراحتگاه‌های بین راهی و موکب‌ها رانندگان می‌توانند در زمان خستگی از رانندگی خودداری کنند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید