• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84688
+
-

شناسایی 853 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای اهواز

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اهواز از کشف 853 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای این شهرستان خبر داد. «محمود آریاخاکی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کشف 853 فقره انشعاب غیرمجاز آب خانگی و غیرخانگی طی یک هفته گذشته اظهار کرد: این میزان انشعاب غیرمجاز در روستاهای مسیر لامی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز کشف شده است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در راستای بهبود وضعیت آب‌رسانی و افزایش میزان درآمدهای حاصل از آب‌بها، بنا به دستور مدیرعامل شرکت آبفار خوزستان، به شکل جدی دنبال می‌شود و در این زمینه روزانه با پایش روستاها، به کشف و جمع‌آوری آنها اقدام می‌شود.

مدیر امور آبفار اهواز با بیان این‌که جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با همکاری و حمایت‌ نیروی انتظامی در حال انجام است، بیان کرد: در گام اول برای روستاییانی که اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده بودند، اخطاریه توزیع و جریمه صادر شد تا ضمن پرداخت جریمه، به دریافت انشعاب مجاز از واحد مشترکین و درآمد این امور اقدام کنند. وی گفت: مسیر لامی از توابع بخش مرکزی اهواز است و 13 روستا با جمعیتی معادل 20 هزار نفر را تحت پوشش دارد و در تلاش هستیم این مناطق دارای آب پایدار شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید