• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84681
+
-

بیمارستان عسلویه جوابگوی نیاز منطقه نیست

با وجود حجم عظیم نیروهای شاغل در تاسیسات نفت و گاز، پتروشیمی ها و شرکت های پیرامونی طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و جمعیت منطقه تنها بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه جوابگوی نیازها نیست.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه گفت: اگر خدای ناکرده حادثه‌ای در تأسیسات نفت و گاز و پتروشیمی ها اتفاق بیفتد به دلیل ظرفیت محدود بیمارستان نبی اکرم عسلویه پاسخگو نیست و مدیران شرکت ها هم در قبال جامعه محلی و هم در قبال کارکنان باید مسئول و پاسخگو باشند.

«سید علیرضا سجادی» در بازدید از بیمارستان نبی اکرم عسلویه افزود: در اجرای مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت کارهای خوبی انجام شده و در برخی اوقات تبیین کرده‌ایم ولی محدودیت نیرو و امکانات بیمارستان عسلیوه طوری است که قابل چشم پوشی نیست. 

وی اظهارکرد: وجود ۱۶ فاز پالایشگاهی، ۳۰ پتروشیمی که اکنون نزدیک به نیمی از آنها وارد مدار تولید شده اند و نیروگاه‌های عظیم، ظرفیت های بسیار مهم است که هر کدام به تنهایی برای ساخت یک بیمارستان مجهز توجیهی منطقی
 دارد.

سجادی ادامه داد: حادثه خبر نمی‌کند اگر اتفاقی در تاسیسات رخ دهد آیا این بیمارستان پاسخگو خواهد بود. سجادی گفت: سالانه ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان سود خالص این پتروشیمی ها است چرا برای وقوع یک حادثه سوختگی پرسنل شرکت ها برای معاینه و درمان در راهرو بیمارستان بستری شوند. 

وی افزود: انتظار داریم در عسلویه با توجه به وجود ۱۶ فاز گازی و پتروشیمی ها باید به یک بیمارستان بزرگ و مجهز احداث شود تا جوابگوی نیاز منطقه باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید