• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84660
+
-

راسته بازار آینه‌و‌شمعدان ابوسعید


  اگر قصد امر خیر ازدواج یا تامین روشنایی متناسب با فضای منزل خود با قیمت و کیفیت مناسب را دارید باید سری به راسته بازار خیابان ابوسعید تهران به‌عنوان یکی از مراکز بورس انواع لوستر، آباژور و آینه‌و‌شمعدان بزنید.
  این راسته بازار مملو از مغازه‌های لوستر‌فروشی با طرح‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های مختلف است که از خیابان ابوسعید شروع و حتی تا خیابان 15خرداد هم کشیده شده است.کوچه پسکوچه‌های این راسته بازار پر از پاساژهای لوستر‌فروشی و مغازه‌های آینه‌و‌شمعدان و آباژور است که از دور چشم‌نوازی می‌کند.
  برای زوج‌های جوان معمولا آینه‌و‌شمعدان جزو نخستین خریدهای مشترک محسوب می‌شود که زوجین بی‌تجربه برای خرید آن ذوق و اشتیاق بسیاری دارند. در این راسته بازار انواع آینه‌و‌شمعدان طلا و نقره، فلزات آبکاری شده دارای روکش طلا، نقره، برنز  یا جنس کریستال، چینی و چوب با قیمت‌های بسیار متفاوت عرضه می‌شود.
  برخی زوجین که دوست دارند چیز باارزشی را برای آغاز زندگی مشترک‌شان خریداری کنند تا بتوانند در آینده آن را به نوه و نتیجه‌های خود نشان دهند، آینه‌و‌شمعدان نقره را انتخاب می‌کنند که در راسته ابوسعید همه مدل‌های آن را می‌توانید مشاهده کنید.
  برخی دیگر از انواع آینه‌و‌شمعدان‌های راسته بازار ابوسعید از جنس چینی شکننده‌ای مانند کریستال با زیبایی خیره‌کننده‌ای ساخته شده اما قیمت بالایی دارند. همچنین آینه‌و‌شمعدان‌های برنز معمولا رنگ تیره، وزن زیاد و ماندگاری طولانی داشته و به‌خاطر تیره بودنشان دیگر نیازی به آبکاری و... ندارند.
  برای خرید آینه‌و‌شمعدان توجه کنید که اگر منزل کوچکی دارید باید به‌دنبال آینه‌و‌شمعدان ظریف و کوچک باشید و خرید آینه‌و‌شمعدان‌های بزرگ برای چشم‌نوازی بیشتر خانه‌های بزرگ مطلوب است. اگر به‌دنبال آینه‌و‌شمعدان خاص با هزینه بالایی هستید نیز می‌توانید سری به لوکس‌فروشی‌های این راسته بازار بزنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید