• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84620
+
-

موج استخدام در دستگاه‌های دولتی هرمزگان

معاون رئیس‌جمهوری: با برگزاری آزمون استخدامی، ۸۸۰ نفر جذب اداره‌های دولتی هرمزگان خواهند شد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مقدمات برگزاری آزمون استخدامی فراهم شده و بر اساس نتایج آن، ۳۰ هزار و ۳۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند. 
به گزارش ایرنا «جمشید انصاری» در نشست شورای اداری استان افزود: حدود ۸۸۰ نفر از این افراد جذب اداره‌های دولتی هرمزگان خواهند شد و امید می‌رود با این استخدام‌ها بتوان بخشی از کمبودها را جبران 
کرد. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بومی‌گزینی تا سال ۹۶ اولویت این سازمان بود که با شکایت عده‌ای به دیوان عدالت اداری، این دیوان رأی وحدت رویه‌ای صادر کرد که بر اساس آن نمی‌توان در آزمون‌ها برای هیچ گروهی اولویت خاصی قرار داد. 
انصاری یادآور شد: 2/2 جمعیت کشور و 4/2 کارکنان دولت و 7/2 نیروهای آموزش و پرورش در هرمزگان زندگی و فعالیت می‌کنند و این استان 15/2 درصد نیروهای بهداشت و درمان کشور را دارد. 

وی گفت: هرمزگان از نظر نیروی انسانی در بخش بهداشت و درمان با مشکل‌هایی روبه‌رو است که در مرکز برای رفع آن تلاش می‌کنیم و با توجه به این‌که اختصاص نیروی انسانی برای این بخش بر اساس تخت‌های بیمارستانی است باید بیمارستان‌های در حال احداث استان، سریع‌تر تکمیل شوند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید