• جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 2 ذی القعده 1445
  • 2024 May 10
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84600
+
-

رکورد تولید ماهانه کارخانه فولاد بافت

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان گفت: ظرفیت اسمی تولید سالانه کارخانه فولاد بافت ۸۰۰ هزار تن است که به رکورد تولید ماهانه ۶۹ هزار تن در مهرماه خواهد  رسید. 

به گزارش مهر «صادق جاهدخطیبی» در جلسه معارفه مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت افزود: اوایل امسال کارخانه را راه‌اندازی کردیم. ظرفیت کارخانه ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است که به رکورد تولید ماهانه ۶۹ هزار تن در پایان مهرماه خواهیم رسید که یک رکورد فوق‌العاده است. 

وی گفت: افزون بر ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در فاز اول کارخانه انجام‌ شده است و ۲۴۵ نفر اشتغال مستقیم دارد و با پیمانکارهایی که در فاز اول مشغول هستند چیزی بیش از ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند که عمدتاً از نیروی بومی استفاده ‌شده  است. 

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان با اشاره به این‌که نباید خام‌فروشی انجام شود، گفت: افتتاح رسمی فاز یک و کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه که شامل واحد گندله‌سازی با ظرفیت 5/2میلیون تن و واحد بریکت‌سازی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن که کارهای ابتدایی قرارداد انجام‌ شده است و منتظر هستیم سازمان برنامه‌ و بودجه مجوز نهایی فاینانس را به بانک عامل که بانک صنعت و معدن است اعلام کند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید