• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83847
+
-

اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی برای طرح فاضلاب گناوه

اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی برای طرح فاضلاب گناوه

۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تصویبی از محل سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه ابلاغ شد و مراحل جذب آن در دستور کار است.

 به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در نشست با رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: تکمیل فاضلاب گناوه ضروری است و همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شورای اسلامی و شهرداری برای تشویق و همکاری مردم در اخذ انشعاب کمک کنند.

«غلامرضا مهرجو» افزود: در حوزه شهرداری اگر ثبات مدیریت شهری وجود نداشته باشد، باعث هدررفت وقت می‌شود و هیچ گونه پیشرفتی حاصل نخواهد شد. وی گفت: شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری همکاری مناسب و ضابطه‌مند داشته و فعالیت‌های آنان در چارچوب قوانین و مقررات باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: شهرداری و شورا علاوه بر کارهای عمرانی باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌های متنوع و عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

 وی با بیان این‌که گناوه قطب گردشگری استان بوشهر است گفت: بهبود مبلمان و چهره شهر گناوه و توجه ویژه به جاذبه‌ها نقش بسزایی در رونق گردشگری و اقتصاد گناوه خواهد داشت که باید مورد توجه همه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری و شورا قرار گیرد.

مهرجو ادامه داد: نیاز است که با تعامل و برنامه‌‌ریزی مناسب، حضور گردشگران را بیش از گذشته تقویت کنیم تا هموطنانی که به این منطقه سفر می‌کنند انگیزه مجدد برای حضور داشته باشند.

 وی گفت: با توجه به مطالبه‌های بحق شهروندان و الزام به رعایت قانون به‌ویژه در حوزه راهنمایی و رانندگی، تقاطع‌های شهرستان با تخصیص اعتبار لازم به سیستم پایش تصویری به عنوان یک ضرورت مجهز شوند. 

فرماندار گناوه بیان کرد: اعضای شورا در فرصت ۲ سال باقی‌مانده خدمت در حل مشکلات شهر مجدانه بکوشند و پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید