• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83611
+
-

3400شغل صنعتی جدید در بوشهر ایجاد می‌شود

90 جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 123 هزار میلیارد ریال در استان صادر شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: ۹۰ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۲۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال 3۴۰۰ نفر در استان صادر شد.

به گزارش ایرنا، «سید حسین حسینی» افزود: همچنین، در نیمه نخست امسال ۲۴ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال و اشتغال ۹۰۰ نفر در بخش‌های صنعتی استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۴ فقره پروانه بهره‌برداری صادرشده 4 مورد آن با سرمایه‌گذاری ۳۹۶ میلیارد ریال و اشتغال ۷۵ نفر از سوی سازمان مناطق ویژه اقتصادی استان صورت گرفته است.
حسینی افزود: طبق وضعیت موجود، تا پایان شهریور امسال ۵۷۷ فقره مجوز تاسیس طرح صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۰۳ هزار و ۴۲۱میلیارد ریال و اشتغال ۲۶ هزار و ۵۰۸ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: تشکیل نشست‌های مختلف با هیات‌های تجاری، سرمایه‌گذاران خارجی و پیگیری برای صدور مجوزهای لازم از مسیر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای هموار کردن و تکمیل زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری صنعتی در استان از جمله اقدام‌های این سازمان است.

حسینی افزود: منابع عظیم نفت و گاز، صنایع دریایی، منابع معدنی، نخیلات و همچنین دسترسی به آبراه‌های بین‌المللی و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید