• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83755
+
-

افزایش کشف داروی قاچاق در بانه

افزایش کشف داروی قاچاق در بانه

فرمانده انتظامی بانه گفت: امسال کشف قاچاق دارو «قرص‌های پیش‌ساز شیشه» در این شهرستان نسبت به 6 ماه نخست سال قبل افزایش یافت که بیانگر برخورد جدی پلیس و همکاری مردم است. به گزارش کردپرس، سرهنگ «رسول کرمی چگینی» با بیان این‌که پلیس طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای برخورد با متخلف اجرا کرده اظهار کرد: کشف مشروبات الکلی 24 درصد، سلاح و مهمات 31 درصد، سیگار 48 درصد، تلفن همراه 217 درصد، احشام 107 درصد، شوکر 57 درصد، افشانه پلیسی 50 درصد، چای 71 درصد، لوازم یدکی خود رو 2 هزار و 130 درصد، لوازم صوتی و تصویر 57 درصد و تجهیزات ماهواره 69 درصد امسال نسبت به 6 ماه نخست سال قبل افزایش داشته است.  وی با اشاره به کاهش بسیاری از جرائم در بانه ادامه داد: شهرستان بانه در بحث کاهش سرقت رتبه نهم، درگیری‌های دسته‌جمعی و فردی رتبه هشتم، ایجاد مزاحمت نیز رتبه نهم استان را کسب کرده است. سرهنگ کرمی چگینی اظهار کرد: امسال تصادفات منجر به فوت در شهرستان صد درصد افزایش داشته که این افزایش تنها یک مورد بیشتر از سال گذشته بود.

وی با بیان این‌که با مدیریت رسانه و بهره‌گیری از این فضا می‌توان از وقوع بسیاری از جرائم جلوگیری کرد، گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و مدیریت فضای مجازی و رسانه‌ها بسیاری از جرائم و مشکلاتی که اکنون به در جامعه گسترش یافته کاهش می‌یابد و از وقوع بسیاری از جرائم جلوگیری می‌شود. سرهنگ چگینی افزود: نیروی انتظامی خدماتی را که شایسته مردم است ارائه می‌کند و تمام تلاش ما بر این است که اعمال جریمه‌ها در کمترین حد خود باشد و کاهش جریمه‌ها نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست که نشان از توجه مردم به قانون و تلاش پلیس برای آگاه‌سازی و اقناع جامعه است.

وی اظهار کرد: تمام پرونده‌ها قبل از ورود به دایره قضایی در واحد مشاوره پلیس توسط کارشناسان بررسی و جلسات مشاوره با طرفین برگزار می‌شود که با راهنمایی و مشاوره درست بسیاری از پرونده‌ها به سازش ختم می‌شود.  فرمانده انتظامی بانه ادامه داد: برخورد با خودروهای شیشه‌دودی، تک‌پلاک و فاقد پلاک 40 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید