• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83685
+
-

هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان زینتی هم‌زمان با دهمین نمایشگاه هدیه و یادگاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های همدان گشایش یافت. 

به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: ۱۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند. 

حمید گلی‌پور اظهار کرد: این شرکت‌کنندگان در زمینه‌های گل و گیاه آپارتمانی، انواع کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر، گیاهان دارویی، معماری سبز، تجهیزات گلخانه‌ای و تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه کالا و خدمات می‌پردازند. 

وی با اشاره به این‌که واحدهای هدیه و یادگاری نیز در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: محصولات این واحدها شامل صنایع دستی، مجسمه، تابلوهای تزئینی، جعبه‌های نوری و محصولات فرهنگی و آموزشی است. 

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همدان نیز در این زمینه بیان کرد: در سند راهبردی توسعه این استان باید در 3 سال آینده ۲۱۰ هکتار گلخانه احداث شود که سهم هر سال احداث ۷۰ هکتار گلخانه است. 

شهرام پرورش ادامه داد: تا پایان سال گذشته ۱۱۱ هکتار گلخانه در استان همدان احداث شد که ظرفیت تولید آنها افزون بر ۳۷ هزار تن انواع محصولات سبزی و صیفی است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید