• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83682
+
-

توزیع ۶۶۶ هزار کیلوگرم گوشت منجمد در بازار

۶۶۶ هزار و ۵۲۲ کیلو گوشت گوساله قرمز منجمد ویژه تنظیم بازار طی ۶ ماه نخست سال جاری در بازار قزوین توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، رئیس این سازمان با اعلام این خبر در ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت: در این مدت همچنین ۳۰ هزار و ۷۴۵ کیلو گوشت قرمز گوسفندی منجمد، ۴۰ هزار کیلو گوشت گرم گوساله، ۱۰۵ هزار و ۵۲۳ کیلو گوشت گرم گوسفندی، ۶۶۵ هزار و ۷۴۶ کیلو گوشت مرغ گرم و ۵۴۷ هزار و ۴۴۰ کیلو مرغ منجمد ویژه تنظیم بازار در استان قزوین توزیع شده است. 

سعید نبیل بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار کیلو برنج، ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار کیلو شکر، ۱۶۰ هزار کیلو روغن و ۲۵۴ هزار و ۴۱۲ کیلو تخم‌مرغ در بازار قزوین عرضه شد.
 
وی با اشاره به اهمیت جوجه‌‌ریزی در تعیین قیمت نهایی گوشت مرغ در بازار استان توضیح داد: در شهریور سال جاری بیش از ۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است که در صورت جوجه‌ریزی کمتر، استان با مشکل در تامین گوشت مرغ مواجه می‌شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این‌که هم‌اکنون 3 کشتارگاه در قزوین فعالیت دارند، افزود:کشتارگاه قزوین مرغ، گوهر طیور البرز و زرین‌پران البرز 3 کشتارگاه فعال استان هستند که جمعا ظرفیت کشتار آنها بالای ۲ میلیون تن در ماه است. 

نبیل با اشاره به مهم‌ترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نیازسنجی میزان و نوع کالاهای اساسی در استان، برنامه‌‌ریزی در زمینه نحوه عرضه و توزیع مکفی و به موقع کالاهای اساسی، تصمیم‌گیری برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا همچون نوروز و بازگشایی مدارس و برنامه‌‌ریزی در خصوص برگزاری طرح‌های نظارتی در ایام خاص از جمله مهم‌ترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید