• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83661
+
-

تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی بوشهر تا ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با بیان این‌که در روستاهای ساحلی استان بوشهر طرح‌های آب‌شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی اجرا شده است گفت: تمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی استان بوشهر تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و افتتاح می‌شود.

 به گزارش تسنیم، «روح‌الله طاهریان‌پور» در نشست با مسئولان صنعت آب استان بوشهر با بیان این‌که 300 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش خدمات شرکت آبفار استان بوشهر است اظهار کرد: 100 هزار اشتراک آب در روستاها و برخی از شهرهای استان بوشهر واگذار شده است.

وی تعداد روستاهای استان بوشهر را 600 روستا دانست و با بیان این‌که 95 درصد روستاها از خدمات شبکه آب‌رسانی بهره‌مند هستند افزود: برای جبران کمبود آب آشامیدنی طرح‌های آب‌شیرین‌کن در روستاهای ساحلی اجرا شده است که تکمیل آنها نقش تاثیرگذاری در تامین آب روستاها دارد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از تکمیل تمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی استان بوشهر تا سال 1400 خبر داد و بیان کرد: بزرگ‌ترین طرح آب‌رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر طرح آب‌رسانی سیراف به جم است که افزون بر 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود. طاهریان‌پور با بیان این‌که در اجرای طرح آب‌رسانی یادشده تاکنون 130 میلیارد تومان هزینه شده است افزود: این پروژه با همکاری اعتبارات وزارت نفت و نیرو اجرا می‌شود. 

وی با تاکید بر تامین اعتبارات وزات نفت برای تسریع در اجرای طرح آب‌رسانی سیراف به جم بیان کرد: حل بحران آب در شهرستان جم و روستاهای تنگستان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید