• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83383
+
-

فعلاً خبری از باران نیست

خبر
فعلاً خبری از باران نیست

بر اساس پیــــش‌بینی‌های هواشناسی، منطقه شمال غرب کشورمان تا اواسط هفته جاری شاهد بارش باران نخواهند بود و وزش باد و آسمان نیمه‌ابری پدیده غالب جوی استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است. به گزارش ایسنا «محمد اشجعی»، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، هم با بیان این‌که تا اواسط هفته جاری جوی پایدار بر استان حاکم بوده و بارندگی نداریم، اظهار کرد: طی چند روز آینده در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب شاهد افزایش موقت ابر و وزش باد خواهیم بود. 

«سیاوش محمدی» مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل هم وزش باد را پدیده غالب جوی در استان عنوان کرد و گفت: برای این مدت آسمان صاف تا نیمه‌ابری و افزایش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود. سرعت وزش باد به‌ویژه در مناطق مرکزی استان و در بعدازظهر تا عصر، گاهی به صورت تند خواهد بود. در روز سه‌شنبه با نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین، ضمن افزایش ابر، کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود. 

«مهدی کریمی»، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، هم از وزش تندباد در استان خبر داد و بیان کرد: با فعالیت امواج ناپایدار جوی شاهد وزش باد گاهی شدید در استان خواهیم بود که سرعت وزش باد به 60 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود. از نظر دمایی طی روزهای آینده تغییرات قابل ملاحظه‌ای در استان رخ نخواهد داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید