• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83096
+
-

اجرای طرح ملی ابرار در راه‌های روستایی استان

معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به دنبال اعلام طرح ابرار از سوی سازمان راهداری کشور، اقدامات قابل توجهی در سطح راه‌های روستایی استان انجام شده و در حال انجام است.

«علیرضا اختری» در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به فعالیت راهداری استان مرکزی در حوزه راه‌های روستایی اظهار کرد: به‌ دنبال اعلام طرح ابرار از سوی سازمان راهداری کشور، اقدامات قابل توجهی در سطح راه‌های روستایی استان از جمله راه‌های روستایی قره‌کهریز و طرمزد اراک و همچنین کاظم‌آباد خمین انجام شده و در حال انجام است.

اختری بیان کرد: اجرای عملیات تسطیح 1500 متر از طول مسیر راه روستای امیرآباد در شهرستان آشتیان، اجرای 1500 متر بیس در طول مسیر راه روستای موک شهرستان خنداب و اجرای 3300 متر زیرسازی در طول مسیر راه روستای کزاز شهرستان شازند از دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: زیرسازی راه روستای بند نقین شهرستان ساوه در قالب 1700 متر و احداث راه روستایی به طول 6 کیلومتر با 12 هزار مترمکعب حجم ترانشه‌برداری و 3500 مترمکعب خاکریزی در راه روستایی فردقان– گنجی بخش خنجین از شهرستان فراهان از دیگر عملیات اجرایی‌شده در ماه‌های اخیر است.

اختری عنوان کرد: محورهای برنامه‌ریزی‌شده برای امسال به منظور اجرای لایه حفاظتی فوگسیل نیز شامل محور دوراهی تفرش- تفرش به طول 8 کیلومتر، محور تفرش- نوبران به طول 15 کیلومتر و محور جیریا- دیزآباد به طول  20 کیلومتر است.
وی بیان کرد: با اجرای طرح ابرار هزینه‌های ساخت راه روستایی را از 25 تا 50 درصد کاهش داده‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید