• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83092
+
-

اختصاص اعتبار برای نوسازی بیمارستان ولی‌عصرعج اراک

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارِ نوسازی و بهسازی به بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، «سیدمهدی مقدسی» در نشست شورای اداری شهرستان اراک افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای رفع مسائل و مشکلات درمانی این شهرستان به بیمارستان ولی‌عصر(عج) اختصاص یافت که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال این تسهیلات در ۲ مرحله پرداخت شده است.
وی ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات دولتی به بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک اختصاص یافته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری آغاز عملیات اجرایی بیمارستان زنان و زایمان امیرالمومنین(ع) اضافه کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان برای افزایش ارائه خدمات به مردم شهرستان توسط خیران آغاز شده و اکنون از پیشرفت مناسبی برخوردار است.
مقدسی گفت: قرارداد بازسازی جاده فرمهین- قهاوند با اعتباری بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال منعقد شده و با تلاش مسئولان و نمایندگان استان اعتباراتی نیز به جاده قره‌کهریز و داودآباد اختصاص یافته است. 

وی تعیین تکلیف تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک را از جمله خواسته‌های بحق مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این تقاطع در مسیر جاده تهران- جنوب با پیگیری نمایندگان شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار امسال به این طرح اختصاص یافته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات اختصاص‌یافته به این طرح امید است با کمک و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در عملیات اجرایی این تقاطع تسریع شود.

مقدسی افزود: بهره‌گیری واحدهای تولیدی از تکنولوژی‌های قدیمی، مشکلات مدیریتی و تک‌محصولی بودن واحدها از جمله مهم‌ترین عوامل بروز مشکلات برای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کشور است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال اکنون برای پرداخت حقوق کارگران شرکت هپکو پیگیری شده و پس از رفع برخی مشکلات به کارگران پرداخت می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید