• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83090
+
-

ساماندهی پارک وحش اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از ساماندهی وضعیت فعلی پارک وحش اراک خبر داد. «فرامرز مهاجرانی» در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با مشارکت سرمایه‌گذار وضعیت فعلی پارک وحش اراک به منظور بهره‌وری بیشتر ساماندهی می‌شود.

 وی بیان کرد: در بازدید رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری به همراه سرمایه‌گذار از پارک وحش اراک، وضعیت فعلی این مجموعه برای ساماندهی و بهره‌وری بیشتر به کمک بخش خصوصی بررسی شد.  مهاجرانی در مورد واگذاری باغ وحش به بخش خصوصی گفت: این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و بهبود شرایط پارک وحش انجام می‌شود. 

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک اضافه کرد: گروهی از سرمایه‌گذاران که دوستدار حیوانات و محیط‌زیست هستند می‌توانند با در اختیار گرفتن مجموعه حیات وحش ضمن کمک به شهرداری در گسترش و غنی‌سازی این مجموعه، به ایجاد محیطی تفریحی و سرشار از انرژی برای استفاده خانواده‌ها و کودکان کمک کنند. وی بیان کرد: امیدواریم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد بتوانیم سرمایه‌گذارانی را جذب کنیم که دوستدار حیوانات و محیط‌زیست هستند تا بتوانیم به سمت شهر ایده‌آل و دوستدار محیط‌زیست حرکت کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید