• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83061
+
-

مردان بدمینتون‌باز قم نایب ‌قهرمان شدند

مردان بدمینتون‌باز قم در پایان مسابقات نیم‌فصل نخست از مرحله مقدماتی فصل 98 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مقام نایب‌قهرمانی دست یافتند.
به گزارش فارس، تیم منتخب هیات‌ بدمینتون استان قم بعد از هفته‌ها تمرین زیر نظر کادر فنی خود با انگیزه کسب بهترین نتایج در راه صعود به لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، استارت بازی‌های خود در دوره جدید لیگ دسته اول را زد و در نیم‌فصل نایب‌قهرمان شد.

تیم هیات‌ بدمینتون قم در این فصل با هدایت حامد شبانیان و محمد لطفی به مصاف حریفان می‌رود، تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های بدمینتون قم که محصول آکادمی این رشته در تالار اختصاصی بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند موحد هستند و به سرپرستی علی فرجی با حریفان خود در لیگ جدید رقابت می‌کند.

این تیم در فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور با ترکیب علیرضا افکانه، سجاد ترابی، محمدباقر ترابی، عرفان نوری، محسن دادستان، مجتبی زارع و متین مقیمی به میدان رفت و با کسب 2 پیروزی و قبول 2 باخت در نهایت رتبه دوم نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی را به دست آورد.
لیگ دسته اول بدمینتون ایران در سال 98 در 2 گروه 5 تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد و از هر گروه 2 تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند، در شرایطی که تیم منتخب هیات‌ بدمینتون قم در گروه دوم این فصل با حریفان مسابقه می‌دهد.

در شرایطی که بازی‌های گروه دوم با حضور تیم هیات‌ بدمینتون قم در شهر اراک به انجام رسید، هیات‌ اراک با کسب ١٢ امتیاز، هیات‌ بدمینتون قم با کسب 8 امتیاز، هیات‌ البرز با کسب 8 امتیاز، هیات‌ تبریز با کسب 6 امتیاز و ستاد ارتش با کسب 6 امتیاز رده‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در حالی که مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون مردان ایران جام خلیج‌فارس روزهای 18 و 19 مهر برگزار می‌شود، در گروه دوم مسابقات 3 تیم 8 امتیازی هستند، اما تیم هیات‌ بدمینتون قم به دلیل گیم‌شماری و کسب بهترین نتیجه در بازی رو در رو با 2 رقیب دیگر خود یعنی البرز در جایگاه بالاتر قرار دارد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید