• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83059
+
-

مشارکت 227 هزار دانش‌آموز قزوینی در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 227 هزار دانش‌آموز در 1270 مدرسه کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌کنند. 

به گزارش سایت خبری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مجید مومنی در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها که در مدرسه میرصادقی قزوین برگزار شد، گفت: در مرحله نخست جشن نیکوکاری که در شهر و مصلا‌های نماز جمعه برگزار شد، بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی ‌جمع‌آوری شد. 

وی ادامه داد: همه کمک‌های مردمی ‌و منابع اختصاص‌یافته برای کمک به دانش‌آموزان به سرعت توزیع شده است و کمک‌های مدارس نیز با هماهنگی میان اولیای دانش‌آموزان، معلمان و مدیریت میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کمک‌های مدیریت و اولیای دانش‌آموزان هر مدرسه در همان مدرسه جمع‌آوری می‌شود و کمیته امداد با اطمینان خاطر توزیع کمک‌های مردمی ‌را به خود مردم سپرده است. 

مومنی یادآور شد: دغدغه‌ای در این باره نداریم و فقط تلاش می‌کنیم با ارائه اطلاعات لازم به اولیای دانش‌آموزان و مدیریت مدارس کمک کنیم تا توزیع عادلانه صورت گیرد، بدین معنا که شرایط به گونه‌ای نباشد که عده‌ای 2 بار کمک دریافت کنند و برخی هیچ کمکی دریافت نکنند. 

وی گفت: تاکنون بیش از 206 هزار پاکت در میان دانش‌آموزان توزیع شده است تا کمک‌های آینده‌سازان برای همکلاسی‌هایشان جمع‌آوری شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: در این مرحله از جشن عاطفه‌ها 227 هزار دانش‌آموز در 1270 مدرسه برای کمک به همکلاسی‌هایشان با هم مشارکت دارند تا شاهد بنا نهادن فرهنگ‌سازی انفاق و نیکوکاری در مدارس باشیم. 

مومنی توضیح داد: کمک‌های دانش‌آموزان هر مدرسه توسط دانش‌آموزان و معلمان جمع‌آوری شده و در همان مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه می‌شود، البته در مدارس برخوردار این کمک‌ها با هماهنگی میان مدیران مدارس به مدارس نیازمند هدایت می‌شود. 

وی افزود: دغدغه ما بر این محور استوار است که استضعاف اقتصادی زمینه‌ای برای استضعاف علمی ‌و فرهنگی نشود از این رو تلاش می‌کنیم با جذب منابع مختلف بستر تحصیل شایسته‌ای را برای نیازمندان فراهم آوریم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید