• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83028
+
-

بازار مسکن همدان آرام می‌گیرد

عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همدان: پیش‌بینی می‌شود با ایجاد رکود عمیق در بازار تا پایان امسال شاهد کاهش چشمگیر قیمت مسکن باشیم

عضو هیأت‌مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در 6 ماه دوم سال از نظر اجاره‌بها با کاهش قیمت مواجه شویم. 

شهرام رحیم‌بخش در گفت‌و‌گو با فارس با بیان این‌که از فصل نقل و انتقالات اجاره‌بها فاصله گرفته‌ایم، گفت: تا حدودی تب و تاب بازار و نوسانات قیمت مسکن فروکش کرده است. 

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر نسبت به تابستان در حوزه اجاره‌بها شاهد کاهش 7 درصدی قیمت‌ها هستیم، افزود: امسال در فصل تابستان نقل و انتقالات بسیار کم رخ داد و مستاجران با افزایش چشمگیر قیمت‌ها مواجه شدند. 

عضو هیأت‌مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان با بیان این‌که در حوزه خرید و فروش نیز 12 تا 14 درصد کاهش قیمت نسبت به اوایل سال ایجاد شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در 6 ماه دوم سال از نظر اجاره‌بها با کاهش قیمت مواجه شویم.
 
رحیم‌بخش با اشاره به این‌که رکود موجود در بازار خرید و فروش نیز در 6 ماه دوم با کاهش قیمت بیشتری روبه‌رو است، گفت: تاکنون بازار مسکن وارد رکود عمیق نشده است. 

وی با بیان این‌که اگر وضعیت عمومی اقتصاد کشور به همین منوال باشد متاسفانه رکود عمیقی در حوزه مسکن ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با ایجاد رکود قطعا تا پایان امسال و سال آینده کاهش قیمت مسکن چشمگیر خواهد بود. 

عضو هیأت‌مدیره اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان با اشاره به این‌که نوسانات بازار مسکن به دلیل نوسانات دلار است، افزود: متاسفانه نوسانات بازار به افزایش خاموش قیمت مسکن منجر می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید