• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82809
+
-

تنگستان آماده پذیرایی از زائران اربعین

تنگستان آماده پذیرایی از زائران اربعین

فرماندار تنگستان گفت: شرایط مطلوب برای برگزاری برنامه‌های اربعین در تنگستان فراهم شود. 

به گزارش مهر، «عبدالحسن رفیعی‌پور» در نشست ستاد اربعین تنگستان ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران موکب‌های اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین و پیاده‌روی آن مانور بزرگ شیعیان، مسلمانان و حق‌طلبان جهان است.

وی اضافه کرد: اربعین شاید تنها تجمع و راهپیمایی در دنیا است که همه ادیان مسلمان، مسیحی، زرتشتی، یهودی و هر دینی که در دنیا وجود دارد در یک مسیر و زیر یک پرچم، اربعین را گرامی می‌دارند که نشان از عنایات سیدالشهدا(ع) دارد. رفیعی‌پور ادامه داد: کار بزرگ پیاده‌روی اربعین با برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی ایران و با میزبانی عراق صورت می‌گیرد. در چند سال اخیر، در راهپیمایی اربعین و متحول شدن حرکت آن، شاهد رشد جمعیت و خدمات بیشتر در اربعین هستیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های خوب مردم و مسئولان، روند خدمات‌دهی به زائرین اربعین بهتر شده است.

 رئیس ستاد اربعین تنگستان ادامه داد: در تنگستان برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از سال‌های قبل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هر سال نسبت به سال گذشته سازماندهی بهتری صورت می‌گیرد که باید سعی شود بیشتر کمک‌ها به صورت مردمی انجام شود.

رفیعی‌پور تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط ادارات تنگستان باید به موکب خود شهرستان تحویل داده و از ارسال به جاهای دیگر خودداری شود. 
وی یادآورشد: نیاز است قبل از برگزاری هر گونه پیاده‌روی در روز اربعین حسینی در شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی به فرمانداری و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و اقدامات ترافیکی اطلاع‌رسانی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید