• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82802
+
-

بهره‌برداری از نخستین «گذر هنر» در شیراز

خبر
بهره‌برداری از نخستین «گذر هنر» در شیراز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: گذر فرهنگ و هنر شماره یک با رایزنی‌های صورت‌گرفته با شهرداری شیراز در محله سنگ سیاه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایرنا، «صابر سهرابی» در جلسه هم‌اندیشی با هنرمندان گفت: گذر دوم فرهنگ و هنر در منطقه زندیه شیراز در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و طی فرایند قانونی به فعالان و اهالی فرهنگ و هنر واگذار می‌شود.

وی با بیان این‌که پارک فرهنگ و هنر هم با همکاری جهاد دانشگاهی با هدف رونق‌بخشی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری و برای حمایت از اقتصاد هنر شکل خواهد گرفت افزود: انتظار از فارس و به‌ویژه شیراز بسیار است، زیرا هنرمندان در تمام رشته‌های فرهنگی و هنری استان و شیراز حرفی برای گفتن دارند و شخصیت‌های برجسته بسیاری در سراسر ایران مشغول فعالیت هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره استانی نمایش فجر ابراز کرد: جلسه‌های متعددی برای بررسی و آسیب‌شناسی این جشنواره صورت گرفته است و امیدواریم با رفع مشکلات و موانع، امسال شاهد رشد کیفی و کمی هنر نمایش فارس باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی حس امید، شور و نشاط و انگیزه حرکت‌های خلاقانه هنرمندان را در پی خواهد داشت و راهکارها برای رفع مشکلات، بهبود، رشد و پیشرفت فرهنگی و هنری در استان اجرا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید