• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 11 مهر 1398
کد مطلب : 82610
+
-

رضاوند: نیامده‌ام نیمکت‌نشین باشم

محمد زارعی| آرش رضاوند، ازجمله بازیکنانی است که به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالاتی به استقلال آمد اما هنوز نتوانسته گوشه‌ای از بازی‌های خوبش در سایپا را در تیم جدیدش هم به نمایش بگذارد. با او درباره شرایط خودش و تیم حرف زدیم:
  بالاخره بردید؛ دوست داری در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو شوید؟
فرقی نمی‌کند. فقط با هر تیمی افتادیم، امیدوارم شرایط طوری باشد که برنده باشیم. برای جام حذفی برنامه‌ها و هدف‌های خیلی بزرگی داریم. پارسال در تیم سایپا در رقابت‌های جام حذفی با تیم‌های بزرگی مانند ‌استقلال و نفت بازی کردیم و برنده هم شدیم ولی رفتیم به تیم دسته‌دومی داماش باختیم و حذف شدیم. می‌خواهم بگویم مثلا اگر با فلان تیم خوردیم، حتما برنده می‌شویم اینطوری نیست. اصلا نمی‌شود پیش‌بینی کرد.
  برخی هواداران و کارشناسان معتقدند که باید به تو بیشتر بازی برسد.
از روز اولی که پا به استقلال گذاشتم، هدفم این بود که به ترکیب اصلی برسم. نیامده‌ام که نیمکت‌نشین باشم یا فقط چند دقیقه بازی کنم، اما رسیدن به ترکیب اصلی با این بازیکنان خوب مخصوصا در پست من آسان نیست.
  با این نتایج هنوز امید قهرمانی دارید؟
شما شک نداشته باشید استقلال به کورس برمی‌گردد.
  از معدود بازیکنانی بودی که با نظر مستقیم استراماچونی جذب شدی. نظرت درباره کار با او چیست؟
مربی خیلی بزرگی است؛ با تیم‌های بزرگی کار کرده و خیلی با شوق و انگیزه به ما تمرین می‌دهد. می‌توانیم خیلی چیزها از او یاد بگیریم.
  بازی با گل‌گهر را چه‌طوری می‌بینی؟
به‌نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل خواهد بود؛ چراکه آنها هم تاکنون نتوانسته‌اند نتایج خوبی در لیگ بگیرند. ما هم باید نتایج قبلی را جبران کنیم. بگوویچ سال‌ها‌ست در ایران کار کرده و به‌خوبی استقلال را می‌شناسد. ما اگر می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم، باید با تمام توان بازی کنیم و بتوانیم روی نوار برد بیفتیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید