• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82531
+
-

با مردم

با مردم









افزایش قیمت نان تا 70درصد

از چند روز قبل نانوایی‌های حیدرآباد کرج خودسرانه قیمت نان بربری و لواش را تا 70درصد افزایش داده‌اند. با اتحادیه صحبت کرده‌ایم، گفتند این کارشان غیرقانونی است، به تعزیرات شکایت کنید. به تعزیرات هم شکایت کرده‌ایم اما تاکنون مؤثر نبوده است. توقع رسیدگی عاجل داریم.
حسین پور از کرج

پله‌برقی پل گیشا کی درست می‌شود؟
پله‌برقی پل گیشا قبل از آغاز عملیات برداشتن پل قدیمی گیشا خراب بود. آن پل جمع شد و فاز یک طرح هم اجرایی است اما پله‌برقی هنوز خراب است.
قاسمی از گیشا

بدعهدی خودروسازان در تحویل خودروهای ثبت‌نامی
یک سال و یک ماه قبل پولی پرداختم و قرار بود خودروی ساندروی خود را شهریور‌97 تحویل بگیرم، اما هنوز هم وعده روزهای آتی را می‌دهند.
اعلایی از سمنان

برخورد با فساد در قوه قضاییه جدی‌تر شود
از مسئولان قضایی توقع داریم برخورد با فساد در قوه قضاییه جدی گرفته شود؛ زیرا بسیاری از متخلفان با گذر از کانال قوه قضاییه موفق به انجام اعمال خلاف خود شده‌اند.
غریب نواز از تهران

آبلیموی تولید اسفند از کجا تامین شده است؟
کم‌فروشی و تقلب در تولید بیداد می‌کند. مثلا چطور در اسفندماه که هیچ لیمویی تولید نمی‌شود، آبلیموی تازه با پالپ تولید شده است. یا چرا پودر رختشویی‌500گرمی، 410 گرم است. آیا آبمیوه‌ها واقعا آبِ میوه هستند؟ گویا استانداردها و مجوزهای تولید نیاز به بازنگری دارند.
داوودی از شیراز

حضور پدران در تهران کمرنگ است
بیرون بودن فرزندان کم‌سن و سال و اغلب نوجوان در ساعات پایانی شب نشان می‌دهد حضور پدران تهرانی در منزل کمرنگ شده است و پدران فقط درگیر خرج و بَرج زندگی شده‌اند. چرا جوانان و نوجوانان را رها کرده‌ایم برای کسب درآمد بیشتر؟
دلسوخته وطن

زباله‌گردها کرمان را آلوده کرده‌اند
سرقت زباله در کرمان آنقدر زیاد شده که گوشه و کنار شهر آلوده است و زحمات پاکبان‌ها چندباره. اغلب پاکبان‌ها مجبورند سطل‌های زباله‌ای را که سارقان زباله آن را زیر و رو کرده‌اند، دوباره جمع‌آوری کنند.
اسمایی از کرمان
 
خط‌کشی‌های تهران نیازمند ترمیم و بازسازی است
به‌دنبال بارش‌های سیل‌آسای بهارگذشته و تابستان داغ، اغلب خط‌کشی‌های خیابان‌های تهران نیازمند بازسازی شده‌اند، اما تاکنون اقدامی برای رنگ‌آمیزی و ترمیم این خطوط صورت نگرفته است.
زینب پناهی از تهران

بزرگ‌ترین شهرک دامپروری کشور بعد از 14سال بلاتکلیفی
بزرگ‌ترین شهرک دامپروری کشور بعد از 14سال بلاتکلیفی در یامچی واقع در شهرستان مرند پس از 70درصد پیشرفت فیزیکی همچنان بلاتکلیف است و مسئولان همچنان برای افتتاح آن وعده می‌دهند. در آستانه انتخابات هر دوره، این شهرک می‌شود محل کسب رأی داوطلبان نمایندگی شورا و شهرداری.
مولانا از مرند

پژویی که محل اسکان اراذل و اوباش است
یک پژو در خیابان شهید همایی مجیدیه جنوبی درست روبه‌روی پارک صبا زیر تیر چراغ برق پارک شده که مدت‌هاست محل تجمع فروشندگان مواد مخدر، معتادان و اوباش است. چندین‌بار این مسئله را به مراجع گوناگون اعلام کرده‌ایم ولی تاکنون به آن رسیدگی نشده است.
اسکندریان ازتهران

بلاتکلیفی سهامداران بانک ملت
از 100روز قبل که نماد بانک ملت در بورس متوقف شد تاکنون این روند ادامه دارد، این در حالی است که بازار سرمایه در این مدت با فتح قله ۳۲۰ هزار واحدی روی خوشی به سهامداران نشان داده و اکثر سهام شرکت‌های بورسی با رشد خود، سهامداران خود را خوشحال کرده‌اند. خواهان پاسخگویی شفاف و اطلاع‌رسانی به موقع از زمان بازشدن نماد یادشده هستیم.
خوشروی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید