• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82521
+
-

شاهزاده و تبهکار میلیونر

اف‌بی‌آی در حال تحقیق درباره رابطه شاهزاده انگلیسی و یک مجرم جنسی است که چندی پیش در زندان خودکشی کرد

شاهزاده و تبهکار میلیونر


چند‌ماه پس از خودکشی جفری اپستین، میلیونر آمریکایی که به اتهام ارتکاب جرایم جنسی دستگیر شده بود، حالا اف‌بی‌آی به‌دنبال اطلاعات بیشتر درباره رابطه این مرد تبهکار و شاهزاده اندرو، فرزند ملکه انگلیس است.
به گزارش همشهری، یک منبع اطلاعاتی در اف‌بی‌آی به گاردین گفته است که تحقیقات پلیس در آمریکا روی چندین نفر از قربانیان جفری اپستین متمرکز شده است به امید اینکه آنها بتوانند اطلاعات بیشتری درباره رابطه شاهزاده اندرو و این مجرم جنسی به‌دست آورند.
شاهزاده اندرو، سومین پسر ملکه انگلیس است که از اوایل دهه90 میلادی با جفری اپستین دوست بوده و حتی در جریان پرونده وی نیز نقش داشته است. هر‌چند از اواخر مردادماه، رسانه‌ها از رابطه شاهزاده و این مجرم جنسی پرده برداشتند و کلیپی منتشر شد که نشان می‌داد شاهزاده در سال2010 به خانه اپستین رفته و در مقابل ‌مورد استقبال او قرار گرفته است، اما این اتهام به‌شدت از سوی شاهزاده انگلیس و مسئولان کاخ باکینگهام رد و اتهامی بی‌اساس خوانده شد.
با این حال، به‌تازگی برخی ‌قربانیان این مجرم جنسی با حضور در دادگاه مدعی شده‌اند که شاهزاده انگلیس نیز در جریان کارهای غیرقانونی اپستین نقش داشته است. یکی از این قربانیان زنی به نام ویرجینیا‌ست. او گفته ‌که وقتی کودک بوده، اپستین در 3 نوبت جداگانه او را مجبور به رابطه جنسی با شاهزاده اندرو کرده است؛ ادعایی که برخی دیگر از قربانیان نیز مطرح کرده‌اند و روزنامه ساندی‌تایمز گزارش کرده که اف‌بی‌آی انتظار دارد که با 100قربانی این مجرم جنسی که همگی آنها در زمان وقوع جرم 14 یا 15ساله‌ بوده‌اند، مصاحبه کند تا به اطلاعات بیشتری درباره رابطه این مرد و شاهزاده انگلیس دست پیدا کند.
براساس این گزارش، پرونده رسوایی جنسی جفری اپستین، میلیونر آمریکایی که ثروت او بیش از 600میلیون دلار تخمین زده شده است، از تیرماه امسال و با دستگیری او به اتهام برده‌داری جنسی و سوءاستفاده جنسی از زنان و دختران خردسال به جریان افتاد.
این مرد پیش از این نیز به همین اتهام بازداشت شده ‌اما هربار توانسته بود از زیر بار مجازات فرار کند و از زندان آزاد شود. اما این‌بار و با شکایت قربانیان زیادی که همگی مدعی بودند متهم با پرداخت پول، آنها را مجبور به برقراری روابط جنسی کرده یا اینکه در اختیار افراد دیگر قرار می‌داد، قاچاق می‌کرد و به بردگی جنسی می‌گرفت، بازداشت و با وثیقه سنگین راهی زندان شد. او در زندان در انتظار محاکمه بود که مرداد امسال مقام‌های دولت فدرال آمریکا اعلام کردند که در سلولش خود را حلق‌آویز کرده و مأموران جسد وی را پیدا کرده‌اند.




به‌دنبال خودکشی عجیب این مرد ثروتمند و افشای دوستی او با شاهزاده انگلیس، ظن و گمان‌ها درباره خودکشی وی نیز بیشتر شد. تا جایی که در ادامه تحقیقات معلوم شد 2نفر از مأموران زندان که وظیفه داشتند به‌طور دائم مراقب این مرد باشند و او را در سلولش رصد کنند، در زمان حادثه به‌طرز عجیبی به مرخصی رفته بودند.
همه اینها باعث‌شده تا حالا ماجرای این پرونده به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی در آمریکا تبدیل شود و اف‌بی‌آی به‌دنبال آن است که با کنار هم قرار‌دادن پازل‌های پرونده، معمای آن را فاش کند.
روز گذشته نشریه دیلی‌میل نیز گزارش داد که همزمان با خودکشی میلیونر تبهکار، بسیاری از قربانیان او از دادگاه درخواست غرامت کرده و خواهان آن هستند که غرامت آسیب روحی و جسمی که در دوران کودکی دیده‌اند، از طریق اموال این مرد پرداخت شود. حال آنکه گفته می‌شود جفری اپستین بیشتر دارایی خود را در زمینه املاک سرمایه‌گذاری کرده و ممکن است فروش این املاک و پرداخت غرامت به قربانیان 20 تا 30سال طول بکشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید